Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Модель профільного вивчення окремих предметів

Матеріал має таку структуру: загальні відомості про заклад освіти, його структура, мета, завдання та принципи діяльності, особливості школи ІІІ ступеня; теоретична база профільного навчання; організація навчально-виховного процесу; науково-методичне та програмне забезпечення профільного навчання; результати профільного навчання

Модель профільного вивчення окремих предметів

Оцініть публікацію
 

Головна мета профільного навчання – набуття старшокласниками життєвих компетентностей, навичок самостійної науково-практичної та дослідницької діяльності, розвиток інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостей, прагнення до саморозвитку та самоосвіти.

Задачі школи:

  • створення умов для оволодіння кожним учнем опорними знаннями й уміннями на високому рівні до вимог Державного стандарту з профільних дисциплін; допомога учням у проектуванні індивідуальних освітніх маршрутів;
  • забезпечення реальної активності учнів у навчальному процесі, розвиток їх пізнавального інтересу;
  • формування навчально-інтелектуальних, творчих умінь і якостей, виховання любові до праці, необхідних для життєвого і професійного самовизначення;
  • розвиток експериментальних умінь і практичних навичок через науково-дослідницьку діяльність учнів.

Автор: Куріло Н. В., заступник директора з НВР, Новогродівська школа № 10 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.06.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!