Матеріал має таку структуру: загальні відомості про заклад освіти, його структура, мета, завдання та принципи діяльності, особливості школи ІІІ ступеня; теоретична база профільного навчання; організація навчально-виховного процесу; науково-методичне та програмне забезпечення профільного навчання; результати профільного навчання

Модель профільного вивчення окремих предметів

Оцініть публікацію
 

Головна мета профільного навчання – набуття старшокласниками життєвих компетентностей, навичок самостійної науково-практичної та дослідницької діяльності, розвиток інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостей, прагнення до саморозвитку та самоосвіти.

Задачі школи:

  • створення умов для оволодіння кожним учнем опорними знаннями й уміннями на високому рівні до вимог Державного стандарту з профільних дисциплін; допомога учням у проектуванні індивідуальних освітніх маршрутів;
  • забезпечення реальної активності учнів у навчальному процесі, розвиток їх пізнавального інтересу;
  • формування навчально-інтелектуальних, творчих умінь і якостей, виховання любові до праці, необхідних для життєвого і професійного самовизначення;
  • розвиток експериментальних умінь і практичних навичок через науково-дослідницьку діяльність учнів.

Автор: Куріло Н. В., заступник директора з НВР, Новогродівська школа № 10 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.06.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...