Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Особливості оцінювання контрольних робіт у початковій школі
Рейтинг
7

Збірка оцінювальних завдань, що відповідають чинним навчальним програмам із математики для початкової школи. Вони розроблені на підставі різнорівневого підходу та розраховані на різні рівні складності: вищого (7‑8 завдань); достатнього (5‑6); середнього (3‑4) та початкового (1‑2). Запропонована система оцінювання дає можливість оцінити навіть найменші процеси мислення та дії учнів, що необхідні для вирішення завдань

Особливості оцінювання контрольних робіт у початковій школі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Дидактичні матеріали відповідають програмовим вимогам з відповідних навчальних предметів і  дають можливість здійснювати диференційований, індивідуальний підхід до оцінювання навчальних досягнень школярів. Дозволяють розвивати і вдосконалювати всі мислительні вміння учнів і сформувати компетентності учнів як загальну здатність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню.

Різнорівневі контрольні роботи враховують три типологічні групи навчальних можливостей учнів (високий, середній, низький).

Автор: Галайда Б. І., учитель початкових класів, Калуська школа № 6 Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.06.2010

Популярні новини
МОН презентувало стандарт початкової освіти Документ передбачає впровадження нового змісту, що ґрунтується на формуванні компетентностей
Освітню реформу відкладено до вересня Для розгляду реформи освіти парламентарям у четвер не вистачило робочого часу
Ми розпочнемо реформу освіти вчасно, - Гройсман Прем’єр-міністр наголошує, що уряд розпочне реформу освіти і знайде джерела її фінансування
Прем’єр: ми не маємо відкладати реформу освіти За словами Гройсмана, затягувати з модернізацією нашої освіти через брак ресурсів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!