![]() |
Рейтинг
7 |
Збірка оцінювальних завдань, що відповідають чинним навчальним програмам із математики для початкової школи. Вони розроблені на підставі різнорівневого підходу та розраховані на різні рівні складності: вищого (7‑8 завдань); достатнього (5‑6); середнього (3‑4) та початкового (1‑2). Запропонована система оцінювання дає можливість оцінити навіть найменші процеси мислення та дії учнів, що необхідні для вирішення завдань |
Особливості оцінювання контрольних робіт у початковій школі
Дидактичні матеріали відповідають програмовим вимогам з відповідних навчальних предметів і дають можливість здійснювати диференційований, індивідуальний підхід до оцінювання навчальних досягнень школярів. Дозволяють розвивати і вдосконалювати всі мислительні вміння учнів і сформувати компетентності учнів як загальну здатність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню.
Різнорівневі контрольні роботи враховують три типологічні групи навчальних можливостей учнів (високий, середній, низький).
Автор: Галайда Б. І., учитель початкових класів, Калуська школа № 6 Івано-Франківської обл.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Освіта.ua
20.06.2010