Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Навчання у співробітництві. Підготовка сучасного робітника в умовах ринкової економіки

Текст доповіді з позначеної теми складається з таких основних частин: застосування методу "Робота у групах" на уроках теоретичного навчання та характеристика методу навчання у співробітництві у варіанті "Ажурна пилка". У вступі аргументуються переваги використання інтерактивних технологій у педагогічній практиці

Навчання у співробітництві. Підготовка сучасного робітника в умовах ринкової економіки

Оцініть публікацію
 

Підготовка сучасного робітника в умовах ринкової економіки має відповідати цілому ряду вимог:

  • вмінням самостійно виконувати та оновлювати знання;
  • ставити проблеми, творчо мислити;
  • приймати оригінальні рішення у нестандартних ситуаціях, бути соціально активною особистістю.

Одним із нових напрямків у підвищенні якості підготовки робітників і спеціалістів є технологічний підхід до навчання, який полягає у повному управлінні навчальним процесом, відтворенні усіх навчальних дій, корекції навчального процесу, оперативному зворотному зв’язку. Саме такій підхід є гарантією досягнення запланованих результатів, виражених у діях тих, що навчаються, і послідовній орієнтації педагога на чітко сформульовані цілі навчання.

Автор: Пищик О. В., завідувач навчально-практичного центру ресторанного сервісу, Державний професійно-технічний навчальний заклад "Чернігівський центр професійно-технічної освіти".

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
01.06.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!