![]() |
Вибір редакції |
У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи авторка розглядає можливості використання технологій вітагенного навчання при викладанні світової літератури у вищих навчальних закладах. Особливу увагу приділено прийому тимчасової просторової, змістовної синхронізації освітніх проекцій |
Стаття "Методика використання технологій вітагенного навчання при викладанні світової літератури"
Автор: Почтар Наталія Іванівна
Посада: викладач загальноосвітніх дисциплін.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Розробка семінару-практикуму "Дидактична гра як засіб формування пізнавального інтересу в дітей дошкільного віку" для вихователів ДНЗ
- ▶ Стаття "Казкотерапія на заняттях із дітьми з особливими потребами"
- ▶ Стаття "Проблемний підхід до вивчення історії: від історичних фактів до історичної дедукції"
- ▶ Методична розробка "Інноваційні технології на уроках математики"
Facebook
Twitter
Освіта.ua
16.03.2018