Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Стаття "Проблемний підхід до вивчення історії: від історичних фактів до історичної дедукції"
Рейтинг
3
Вибір редакції

У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи автор визначає головною метою своєї педагогічної роботи інтегрування наукових точок зору в шкільний курс історії та вирішення проблемних ситуацій

Стаття "Проблемний підхід до вивчення історії: від історичних фактів до історичної дедукції"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Коверда Тарас Валентинович
Посада: учитель історії та правознавства.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.03.2018

Популярні новини
Рада ухвалила новий закон про середню освіту Ухвалення закону обумовлено потребою в нормативному забезпеченні реформування шкільної освіти
МОН оновило рекомендації з ведення класного журналу НУШ Документ містить вимоги до заповнення журналу класними керівниками та вчителями
МОН демонополізує ринок підвищення кваліфікації вчителів Учителі отримають можливість підвищувати кваліфікацію у приватних установах
Визначені школи, в яких проведуть інституційний аудит Перший аудит розпочнеться вже 21 січня в одній зі шкіл Дніпропетровської області
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!