Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Стаття "Проблемний підхід до вивчення історії: від історичних фактів до історичної дедукції"
Вибір редакції

У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи автор визначає головною метою своєї педагогічної роботи інтегрування наукових точок зору в шкільний курс історії та вирішення проблемних ситуацій

Стаття "Проблемний підхід до вивчення історії: від історичних фактів до історичної дедукції"

Оцініть публікацію
 

Автор: Коверда Тарас Валентинович
Посада: учитель історії та правознавства.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.03.2018

Популярні новини
МОН затверджено нові форми шкільної звітності Документ встановлює форми звітності для шкіл і управлінь освіти та містить інструкції з їх заповнення
МОН розробило новий Порядок поділу класів на групи Документ визначає умови поділу класів на групи в українських школах при вивченні предметів
Оголошений відбір експертів шкільних підручників Навчально-методичний центр з питань якості освіти розпочав відбір експертів підручників
Невакциновані діти не можуть відвідувати школу та дитсадок МОЗ і МОН звернулись з вимогою недопущення невакцинованих дітей до закладів освіти

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!