Рейтинг
5

Суть використання цього прийому продемонстровано на прикладі організації самостійної роботи з теми «Розв'язування нерівностей методом інтервалів»

Розробка методичного прийому «Тридцять варіантів за три хвилини» для організації самостійної роботи на уроках алгебри в 9-11 класах

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Гавриш Світлана Петрівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
19.04.2016

Популярні новини
Випускників можуть звільнити від ДПА у формі ЗНО Профільний комітет розгляне рішення про можливе звільнення випускників від  ДПА у формі ЗНО 
Щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Загрузка...