Рейтинг
3

Мета роботи - вивчити ефективність використання наочних засобів на уроках історії; вплив їх на доступність і якість одержуваних знань учнями

Стаття «Використання наочності як засобу формування в школярів образних уявлень і понять про історичне минуле»

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Рабчевська Вікторія Вадимівна
Посада: заступник директора з виховної роботи, учитель історії та основ моральної етики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
12.02.2016

Популярні новини
Випускників можуть звільнити від ДПА у формі ЗНО Профільний комітет розгляне рішення про можливе звільнення випускників від  ДПА у формі ЗНО 
Щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Загрузка...