Вибір редакції

У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи авторка пише, що реалізувати завдання розвитку креативності учня на уроках математики, з огляду на специфіку предмету, можливо лише максимально спонукаючи учнів бути не спостерігачами, а активними учасниками того, що відбувається на уроці

Стаття «Вдосконалення математичних знань і креативності учнів засобами використання інноваційних технік»

Оцініть публікацію
 

Автор: Марченко Наталя Євгенівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.12.2014

Популярні новини
Владі пропонують застосувати коефіцієнт 1,5 для зарплат освітян Профспілка пропонує застосувати додатковий коефіцієнт 1,5 для підвищення зарплат освітян
МОН планує починати шкільну освіту дітей з 5 років Відомство готове розробити програми для дітей у разі підтримки ідеї шкільного навчання з 5 років
Шмигалю пропонують зустрітися з освітянами За словами освітнього омбудсмена, українська освіта зараз кинута напризволяще
Академія педнаук розроблятиме освітні політики для МОН Одним з пріоритетів спільної діяльності МОН та НАПН стане реалізація реформи НУШ
Загрузка...