Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Стаття «Інтегроване навчання як чинник оптимізації природничо-математичних дисциплін»
Рейтинг
3
Вибір редакції

Матеріали з досвіду роботи районної творчої лабораторії вчителів природничо-математичних дисциплін наголошують на тому, що не можна дати знання якоїсь окремої науки незалежно від інших наук, що інтеграція є однією з найперспективніших інновацій

Стаття «Інтегроване навчання як чинник оптимізації природничо-математичних дисциплін»

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Мелецька Світлана Анатоліївна
Посада: методист методичного кабінету, учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.11.2014

Популярні новини
Уряд ухвалив новий держстандарт початкової освіти Документ визначає, чому навчатимуть дітей з першого вересня 2018 року
Гройсман головам областей та міст: платіть вчителям сповна За словами прем’єра, залученість місцевої влади до проблем освітян має бути максимальною
Школам доручили провести «диктант єдності» Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»
Затверджено нове положення про вибір підручників Документ визначає порядок проведення конкурсного відбору проектів шкільних підручників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!