Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Стаття «Інтегроване навчання як чинник оптимізації природничо-математичних дисциплін»
Рейтинг
3
Вибір редакції

Матеріали з досвіду роботи районної творчої лабораторії вчителів природничо-математичних дисциплін наголошують на тому, що не можна дати знання якоїсь окремої науки незалежно від інших наук, що інтеграція є однією з найперспективніших інновацій

Стаття «Інтегроване навчання як чинник оптимізації природничо-математичних дисциплін»

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Мелецька Світлана Анатоліївна
Посада: методист методичного кабінету, учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.11.2014

Популярні новини
МОН затвердило зміст онлайн курсу для вчителів початкової школи Курс складатиметься з 12 модулів, на виконання кожного з яких буде виділено 5  годин
Мінфін наполягає: підняття зарплат освітянам є передчасним Держава не має можливостей для підвищення зарплат педагогічних працівників
МОН планує створити е-бібліотеку шкільних підручників МОН планує забезпечити функціонування електронної бібліотеки шкільних підручників
Освітяни у Києві вимагали підвищення зарплат Відбулась всеукраїнська акція протесту профспілок, до якої долучилась освітня профспілка

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!