Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Стаття „Активізація пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів в умовах акмеологічного простору уроку математики”
Рейтинг
15
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що наукові дослідження показали - навчання може не тільки сприяти просуванню вперед, а й уповільнювати розвиток особистості, якщо навчання ґрунтується не на усвідомленні й осмисленні, а переважно на запам’ятовуванні

Стаття „Активізація пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів в умовах акмеологічного простору уроку математики”

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 3 оцінок.

Автор: Зуєва Руслана Тимофіївна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
12.10.2014

Популярні новини
АІКОМ спростить школам складання звітності У грудні 2019 року розпочне роботу Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту
Українські фільми розмістять на освітній платформі Фільми розміщуватимуть на електронній платформі для використання в освітньому процесі
МОН розробило стратегію розвитку фізвиховання Стратегія передбачає вдосконалення форм мотивації учнів до занять фізичною культурою
Методичні рекомендації з викладання предметів у школі Рекомендації мають бути доведені до відома керівників закладів середньої освіти та вчителів
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!