Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Стаття „Активізація пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів в умовах акмеологічного простору уроку математики”
Рейтинг
15
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що наукові дослідження показали - навчання може не тільки сприяти просуванню вперед, а й уповільнювати розвиток особистості, якщо навчання ґрунтується не на усвідомленні й осмисленні, а переважно на запам’ятовуванні

Стаття „Активізація пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів в умовах акмеологічного простору уроку математики”

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 3 оцінок.

Автор: Зуєва Руслана Тимофіївна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
12.10.2014

Популярні новини
МОН планує скасувати монополію ІППО Міністерство освіти планує розпочати реформу системи підвищення кваліфікації вчителів
Депутати пропонують штрафувати за булінг у школах У Верховній Раді зареєстрований законопроект щодо протидії булінгу в закладах освіти
МОН затвердило Положення про електронний підручник Документ визначає вимоги до змісту, структурних компонентів та функціонування е-підручника
Розпочато доставку нових підручників до регіонів Стартувала кампанія з розвезення нових підручників для 5-го класу до областей України

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!