Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Стаття „Активізація пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів в умовах акмеологічного простору уроку математики”
Рейтинг
15
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що наукові дослідження показали - навчання може не тільки сприяти просуванню вперед, а й уповільнювати розвиток особистості, якщо навчання ґрунтується не на усвідомленні й осмисленні, а переважно на запам’ятовуванні

Стаття „Активізація пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів в умовах акмеологічного простору уроку математики”

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 3 оцінок.

Автор: Зуєва Руслана Тимофіївна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
12.10.2014

Популярні новини
Учителі мають отримувати повну зарплату, - профспілка Невиконання у 2019 році вимог постанови про підвищення окладів педпрацівників є порушенням
Профспілка наполягає на законі про захист вчителів За словами голови столичної профспілки освітян, вчителі не є обслуговуючим персоналом
Уряд подасть у Раду закон про середню освіту У МОН розраховують, що закон дозволить захистити реформу Нової української школи
В Україні розробляють закон щодо захисту освітян Чинне законодавство не передбачає дієвого механізму захисту професійної гідності вчителя
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!