Рейтинг
15
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що наукові дослідження показали - навчання може не тільки сприяти просуванню вперед, а й уповільнювати розвиток особистості, якщо навчання ґрунтується не на усвідомленні й осмисленні, а переважно на запам’ятовуванні

Стаття „Активізація пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів в умовах акмеологічного простору уроку математики”

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 3 оцінок.

Автор: Зуєва Руслана Тимофіївна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
12.10.2014

Популярні новини
МОН: рішення Києва щодо ДПА не підлягає виконанню Наказ очільника профільного департаменту Фіданян є нечинним і не підлягає виконанню
Київ без відома МОН звільняє випускників шкіл від ДПА У столиці вирішили одноособово та без належного рішення МОН звільнити випускників від ДПА
В Слузі народу обговорюють нову кандидатуру міністра освіти Головним кандидатом на посаду міністра освіти і науки є кандидатура Олександри Антонюк
Перехід в онлайн назавжди залишиться в історії освіти, - Мандзій Перехід на онлайн-навчання - це подія, що залишиться в історії освітянської спільноти
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!