Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Шляхи вдосконалення уроку фізики на основі побудови персональних освітніх маршрутів і рейтингової системи оцінювання
Вибір редакції

У статті з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що взяла на озброєння технологію «конструювання простору дидактичних подій», структуру побудови рейтингової оцінки, циклічний алгоритм функціонування процесу навчання

Шляхи вдосконалення уроку фізики на основі побудови персональних освітніх маршрутів і рейтингової системи оцінювання

Оцініть публікацію
 

Автор: Рижкова Світлана Степанівна
Посада: учитель фізики й астрономії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.07.2014

Популярні новини
У школах відбулись свята Останнього дзвоника Цього року документи про освіту отримають 343 тисячі учнів 9-х класів та 185 тисяч одинадцятикласників
Київ посилює охорону шкіл і садочків Відповідні заходи вжиті у зв’язку із поширенням отруєння школярів газоподібними речовинами
Поділ початкових класів на групи: роз'яснення МОН Поділ здійснюється незалежно від того, як розподілений час між окремими й інтегрованими предметами
МОН офіційно продовжило строки вибору підручників Міносвіти продовжило строки проведення конкурсного відбору проектів підручників для 1 класу

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!