Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Шляхи вдосконалення уроку фізики на основі побудови персональних освітніх маршрутів і рейтингової системи оцінювання
Вибір редакції

У статті з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що взяла на озброєння технологію «конструювання простору дидактичних подій», структуру побудови рейтингової оцінки, циклічний алгоритм функціонування процесу навчання

Шляхи вдосконалення уроку фізики на основі побудови персональних освітніх маршрутів і рейтингової системи оцінювання

Оцініть публікацію
 

Автор: Рижкова Світлана Степанівна
Посада: учитель фізики й астрономії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.07.2014

Популярні новини
Для перевірок шкіл наберуть 625 аудиторів На утримання територіальних органів Державної служби якості освіти необхідно близько 126 млн
Гриневич: онлайн-курс для вчителів став популярним За словами міністра освіти, курс для вчителів початкової школи продовжує бути популярним
В Україні запускають службу якості освіти Планується, що основним завданням служби стане не покарання, а допомога школам
Лілія Гриневич про бюджет, батьківські кошти та вчителів Інтерв’ю міністра освіти і науки України Лілії Гриневич на радіо «Новое время» про актуальні питання в освіті

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!