Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Шляхи вдосконалення уроку фізики на основі побудови персональних освітніх маршрутів і рейтингової системи оцінювання
Вибір редакції

У статті з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що взяла на озброєння технологію «конструювання простору дидактичних подій», структуру побудови рейтингової оцінки, циклічний алгоритм функціонування процесу навчання

Шляхи вдосконалення уроку фізики на основі побудови персональних освітніх маршрутів і рейтингової системи оцінювання

Оцініть публікацію
 

Автор: Рижкова Світлана Степанівна
Посада: учитель фізики й астрономії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.07.2014

Популярні новини
Учителі мають отримувати повну зарплату, - профспілка Невиконання у 2019 році вимог постанови про підвищення окладів педпрацівників є порушенням
Профспілка наполягає на законі про захист вчителів За словами голови столичної профспілки освітян, вчителі не є обслуговуючим персоналом
Уряд подасть у Раду закон про середню освіту У МОН розраховують, що закон дозволить захистити реформу Нової української школи
В Україні розробляють закон щодо захисту освітян Чинне законодавство не передбачає дієвого механізму захисту професійної гідності вчителя
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!