Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Шляхи вдосконалення уроку фізики на основі побудови персональних освітніх маршрутів і рейтингової системи оцінювання
Вибір редакції

У статті з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що взяла на озброєння технологію «конструювання простору дидактичних подій», структуру побудови рейтингової оцінки, циклічний алгоритм функціонування процесу навчання

Шляхи вдосконалення уроку фізики на основі побудови персональних освітніх маршрутів і рейтингової системи оцінювання

Оцініть публікацію
 

Автор: Рижкова Світлана Степанівна
Посада: учитель фізики й астрономії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.07.2014

Популярні новини
У МОН розробили новий порядок проведення ДПА Новий порядок визначає механізм і форми проведення атестації у закладах середньої освіти
Затверджено професійний стандарт вчителя початкових класів Новий професійний стандарт визначає конкретний перелік функцій вчителя початкових класів
Профспілка: роботу вчителів у суботу 1 вересня мають компенсувати Залучення працівників до роботи у вихідні дні може проводитись, але має компенсуватись
Методичні рекомендації з вивчення предметів у 2018/19 році Школи отримали методичні рекомендації з вивчення навчальних предметів в 2018/19 навчальному році

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!