Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Лабораторія невирішених проблем. Організація вивчення української літератури в сучасній школі
Рейтинг
7
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему автори пишуть, що з метою підвищення професійної компетентності вчителя української літератури створено творчу групу вчителів міста «Лабораторія невирішених проблем», яка три роки поспіль працює над підвищенням фахової майстерності колег

Лабораторія невирішених проблем. Організація вивчення української літератури в сучасній школі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Баранова Л.В., Тунда Т.А., Страшко О.П., Заболотня С. Г., Скиба С.В., Кот І.В., Якименко І.А., Войтенко Т.О.
Посада: учителі української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.06.2014

Популярні новини
Учителі мають отримувати повну зарплату, - профспілка Невиконання у 2019 році вимог постанови про підвищення окладів педпрацівників є порушенням
Профспілка наполягає на законі про захист вчителів За словами голови столичної профспілки освітян, вчителі не є обслуговуючим персоналом
Уряд подасть у Раду закон про середню освіту У МОН розраховують, що закон дозволить захистити реформу Нової української школи
В Україні розробляють закон щодо захисту освітян Чинне законодавство не передбачає дієвого механізму захисту професійної гідності вчителя
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!