Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Лабораторія невирішених проблем. Організація вивчення української літератури в сучасній школі
Рейтинг
7
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему автори пишуть, що з метою підвищення професійної компетентності вчителя української літератури створено творчу групу вчителів міста «Лабораторія невирішених проблем», яка три роки поспіль працює над підвищенням фахової майстерності колег

Лабораторія невирішених проблем. Організація вивчення української літератури в сучасній школі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Баранова Л.В., Тунда Т.А., Страшко О.П., Заболотня С. Г., Скиба С.В., Кот І.В., Якименко І.А., Войтенко Т.О.
Посада: учителі української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.06.2014

Популярні новини
Профспілка: «Голос» пропонує запровадити обов’язкову сертифікацію вчителів Окрім переходу на нову систему оплати праці, депутати пропонують обов’язкову сертифікацію вчителів
В українських школах заснували інститут супервізії Учителі, які залучені до НУШ, отримуватимуть професійну підтримку від спеціальних консультантів
Профспілка заявляє про можливе закриття малих шкіл Профспілка виступає проти скасування державного субсидіювання малокомплектних шкіл
Затверджено стандарт шкільної освіти наукового спрямування Стандарт визначає зміст освіти наукового спрямування, що здобувається учнями у школі
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!