Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Лабораторія невирішених проблем. Організація вивчення української літератури в сучасній школі
Рейтинг
7
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему автори пишуть, що з метою підвищення професійної компетентності вчителя української літератури створено творчу групу вчителів міста «Лабораторія невирішених проблем», яка три роки поспіль працює над підвищенням фахової майстерності колег

Лабораторія невирішених проблем. Організація вивчення української літератури в сучасній школі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Баранова Л.В., Тунда Т.А., Страшко О.П., Заболотня С. Г., Скиба С.В., Кот І.В., Якименко І.А., Войтенко Т.О.
Посада: учителі української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.06.2014

Популярні новини
Поділ початкових класів на групи: роз'яснення МОН Поділ здійснюється незалежно від того, як розподілений час між окремими й інтегрованими предметами
МОН офіційно продовжило строки вибору підручників Міносвіти продовжило строки проведення конкурсного відбору проектів підручників для 1 класу
Школи можуть обирати підручники до 23 травня Підручники, які отримають понад 40 тисяч заявок будуть надруковані за кошти бюджету
Учителів просять обрати підручники для 1 класу Ознайомлення з підручниками триває до 17 травня на сайті електронної бібліотеки ІМЗО

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!