Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Лабораторія невирішених проблем. Організація вивчення української літератури в сучасній школі
Рейтинг
7
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему автори пишуть, що з метою підвищення професійної компетентності вчителя української літератури створено творчу групу вчителів міста «Лабораторія невирішених проблем», яка три роки поспіль працює над підвищенням фахової майстерності колег

Лабораторія невирішених проблем. Організація вивчення української літератури в сучасній школі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Баранова Л.В., Тунда Т.А., Страшко О.П., Заболотня С. Г., Скиба С.В., Кот І.В., Якименко І.А., Войтенко Т.О.
Посада: учителі української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.06.2014

Популярні новини
Колегія МОН затвердила типові програми початкової школи Планується, що програми стануть базою для розробки підручників, за якими вчитимуться учні
Уряд ухвалив новий держстандарт початкової освіти Документ визначає, чому навчатимуть дітей з першого вересня 2018 року
Гройсман головам областей та міст: платіть вчителям сповна За словами прем’єра, залученість місцевої влади до проблем освітян має бути максимальною
Школам доручили провести «диктант єдності» Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!