Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Використання епізодів із художніх і документальних фільмів для створення проблемних ситуацій на уроках правознавства та в позакласній роботі з метою активізації пізнавальної діяльності учнів
Рейтинг
3
Вибір редакції

У статті на заявлену тему автор пише, що сучасні технічні засоби дозволяють створювати проблемні ситуації при вивченні правознавства різними шляхами, наприклад, це перегляд епізодів із художніх і документальних фільмів і розв’язання задач із конкретних життєвих правових ситуацій

Використання епізодів із художніх і документальних фільмів для створення проблемних ситуацій на уроках правознавства та в позакласній роботі з метою активізації пізнавальної діяльності учнів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Павлухін Юрій Миколайович
Посада: учитель історії та правознавства.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
03.06.2014

Популярні новини
Профспілка наполягає на законі про захист вчителів За словами голови столичної профспілки освітян, вчителі не є обслуговуючим персоналом
Уряд подасть у Раду закон про середню освіту У МОН розраховують, що закон дозволить захистити реформу Нової української школи
В Україні розробляють закон щодо захисту освітян Чинне законодавство не передбачає дієвого механізму захисту професійної гідності вчителя
МОН затвердить опис цифрової компетентності освітян Документ має бути розроблений та поданий на затвердження до 31 травня 2019 року
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!