Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Використання епізодів із художніх і документальних фільмів для створення проблемних ситуацій на уроках правознавства та в позакласній роботі з метою активізації пізнавальної діяльності учнів
Рейтинг
3
Вибір редакції

У статті на заявлену тему автор пише, що сучасні технічні засоби дозволяють створювати проблемні ситуації при вивченні правознавства різними шляхами, наприклад, це перегляд епізодів із художніх і документальних фільмів і розв’язання задач із конкретних життєвих правових ситуацій

Використання епізодів із художніх і документальних фільмів для створення проблемних ситуацій на уроках правознавства та в позакласній роботі з метою активізації пізнавальної діяльності учнів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Павлухін Юрій Миколайович
Посада: учитель історії та правознавства.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
03.06.2014

Популярні новини
Київ посилює охорону шкіл і садочків Відповідні заходи вжиті у зв’язку із поширенням отруєння школярів газоподібними речовинами
Поділ початкових класів на групи: роз'яснення МОН Поділ здійснюється незалежно від того, як розподілений час між окремими й інтегрованими предметами
МОН офіційно продовжило строки вибору підручників Міносвіти продовжило строки проведення конкурсного відбору проектів підручників для 1 класу
Школи можуть обирати підручники до 23 травня Підручники, які отримають понад 40 тисяч заявок будуть надруковані за кошти бюджету

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!