Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Оптимізація викладання шкільного курсу історії через використання графічного методу наочності
Рейтинг
5
Вибір редакції

У матеріалі на заявлену тему викладені: Таблиця як результат роботи з історичною картою. Таблиця, що об’єднана зі схемою. Таблиця як результат самостійної, індивідуальної учнівської роботи. Таблиця, що розкриває причинно-наслідкові зв’язки тощо

Оптимізація викладання шкільного курсу історії через використання графічного методу наочності

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Воронова Олена Миколаївна
Посада: учитель історії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
06.05.2014

Популярні новини
МОН впроваджує механізм «гроші ходять за вчителем» Педагог зможе самостійно обрати, де підвищити кваліфікацію, а держава це оплатить
МОН затверджено нові форми шкільної звітності Документ встановлює форми звітності для шкіл і управлінь освіти та містить інструкції з їх заповнення
МОН розробило новий Порядок поділу класів на групи Документ визначає умови поділу класів на групи в українських школах при вивченні предметів
Оголошений відбір експертів шкільних підручників Навчально-методичний центр з питань якості освіти розпочав відбір експертів підручників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!