Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Оптимізація викладання шкільного курсу історії через використання графічного методу наочності
Рейтинг
5
Вибір редакції

У матеріалі на заявлену тему викладені: Таблиця як результат роботи з історичною картою. Таблиця, що об’єднана зі схемою. Таблиця як результат самостійної, індивідуальної учнівської роботи. Таблиця, що розкриває причинно-наслідкові зв’язки тощо

Оптимізація викладання шкільного курсу історії через використання графічного методу наочності

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Воронова Олена Миколаївна
Посада: учитель історії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
06.05.2014

Популярні новини
Уряд затвердив план впровадження шкільної реформи Документ визначає заходи до 2020 року, що необхідні для старту Нової української школи
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!