Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Психологічні аспекти навчання іноземній мові. Особливості навчання говорінню іноземною мовою дітей зі зниженим слухом

У статті на заявлену тему викладено такий зміст: психологічні аспекти навчання говорінню іноземною мовою дітей зі зниженим слухом; особливості пізнавальної діяльності слабочуючих дітей; сучасна система навчання рідній мові дітей із вадами слуху

Психологічні аспекти навчання іноземній мові. Особливості навчання говорінню іноземною мовою дітей зі зниженим слухом

Оцініть публікацію
 

Автор: Тряпіцина Галина Юріївна
Посада: практичний психолог.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.04.2014

Популярні новини
Чиновників і депутатів просять не йти до шкіл 1 вересня Можновладців закликали відмовитись від радянської традиції відвідання шкільних лінійок
МОН роз'яснило, як викладати предмети у новому навчальному році Міносвіти розробило рекомендації з викладання предметів у 2017/2018 навчальному році
Електронні версії підручників для 9 класу Міністерство освіти опублікувало електронні версії підручників для розміщення у вільному доступі
Гриневич: наше завдання - навчити дітей мислити За словами міністра, ЗНО вимагає від учнів завчити матеріал, але не дозволяє його проаналізувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!