Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Использование и диагностика эффективности методики ускоренного обучения с помощью опорных когнитивных схем (по П. Я. Гальперину) в преподавании «Основи здоров’я». (Рос. мова)
Рейтинг
10
Вибір редакції

У статті з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що для предмета «Основи здоров’я» методи навчання, що базуються на принципі «надбання знань», є неефективними та неадекватними задачами предмета

Использование и диагностика эффективности методики ускоренного обучения с помощью опорных когнитивных схем (по П. Я. Гальперину) в преподавании «Основи здоров’я». (Рос. мова)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Лихненко Наталя Володимирівна
Посада: учитель біології й основ здоров’я.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.04.2014

Популярні новини
МОН планує скасувати монополію ІППО Міністерство освіти планує розпочати реформу системи підвищення кваліфікації вчителів
Депутати пропонують штрафувати за булінг у школах У Верховній Раді зареєстрований законопроект щодо протидії булінгу в закладах освіти
МОН затвердило Положення про електронний підручник Документ визначає вимоги до змісту, структурних компонентів та функціонування е-підручника
Розпочато доставку нових підручників до регіонів Стартувала кампанія з розвезення нових підручників для 5-го класу до областей України

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!