Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Использование и диагностика эффективности методики ускоренного обучения с помощью опорных когнитивных схем (по П. Я. Гальперину) в преподавании «Основи здоров’я». (Рос. мова)
Рейтинг
10
Вибір редакції

У статті з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що для предмета «Основи здоров’я» методи навчання, що базуються на принципі «надбання знань», є неефективними та неадекватними задачами предмета

Использование и диагностика эффективности методики ускоренного обучения с помощью опорных когнитивных схем (по П. Я. Гальперину) в преподавании «Основи здоров’я». (Рос. мова)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Лихненко Наталя Володимирівна
Посада: учитель біології й основ здоров’я.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.04.2014

Популярні новини
В Україні розпочалось тестування PISA-2018 До 30 травня в Україні триватиме тестування, в якому беруть участь 6 400 п'ятнадцятирічних учнів
Рейтинг шкіл за результатами ЗНО-2017 Батьків можуть зацікавити результати навчання у школах, до яких вони віддадуть свою дитину
Навчальні програми Нової української школи Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти нової української школи (1-4 клас)
Гриневич розповіла, якими мають бути класи НУШ Міністр наголошує, що створення умов для навчання дітей є завданням місцевої влади

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!