Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Использование и диагностика эффективности методики ускоренного обучения с помощью опорных когнитивных схем (по П. Я. Гальперину) в преподавании «Основи здоров’я». (Рос. мова)
Рейтинг
10
Вибір редакції

У статті з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що для предмета «Основи здоров’я» методи навчання, що базуються на принципі «надбання знань», є неефективними та неадекватними задачами предмета

Использование и диагностика эффективности методики ускоренного обучения с помощью опорных когнитивных схем (по П. Я. Гальперину) в преподавании «Основи здоров’я». (Рос. мова)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Лихненко Наталя Володимирівна
Посада: учитель біології й основ здоров’я.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.04.2014

Популярні новини
Затверджена програма ЗНО для вчителів початкової школи Зовнішнє оцінювання застосовуватиметься для перевірки фахових знань та умінь учителя
Презентована методика оцінювання роботи вчителів Служба якості освіти розробила методику оцінювання компетентностей учасників сертифікації
У деяких регіонах школи закривають на карантин У декількох регіонах країни перевищено епідемпоріг захворюваності на грип і ГРВІ
Міністр закликала не тиснути на вчителів щодо сертифікації Сертифікація є виключно добровільною і заходи адміністративного впливу є неприпустимі

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!