Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Использование и диагностика эффективности методики ускоренного обучения с помощью опорных когнитивных схем (по П. Я. Гальперину) в преподавании «Основи здоров’я». (Рос. мова)
Рейтинг
10
Вибір редакції

У статті з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що для предмета «Основи здоров’я» методи навчання, що базуються на принципі «надбання знань», є неефективними та неадекватними задачами предмета

Использование и диагностика эффективности методики ускоренного обучения с помощью опорных когнитивных схем (по П. Я. Гальперину) в преподавании «Основи здоров’я». (Рос. мова)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Лихненко Наталя Володимирівна
Посада: учитель біології й основ здоров’я.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.04.2014

Популярні новини
В Україні з'являться наукові ліцеї для талановитих дітей Усі учні наукових ліцеїв отримуватимуть стипендії та безкоштовне харчування
У бюджеті відсутні кошти на підвищення зарплат освітян, - МОН У бюджеті відсутні джерела покриття витрат на виконання статті 61 закону «Про освіту»
Держава інвестує 150 млн у шкільні спортзали Будівництво та ремонт об’єктів відбуватиметься на засадах спільного фінансування
Розроблений порядок підвищення кваліфікації освітян Документ визначає механізм, види, форми, тривалість, періодичність та умови підвищення кваліфікації
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!