Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Использование и диагностика эффективности методики ускоренного обучения с помощью опорных когнитивных схем (по П. Я. Гальперину) в преподавании «Основи здоров’я». (Рос. мова)
Рейтинг
10
Вибір редакції

У статті з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що для предмета «Основи здоров’я» методи навчання, що базуються на принципі «надбання знань», є неефективними та неадекватними задачами предмета

Использование и диагностика эффективности методики ускоренного обучения с помощью опорных когнитивных схем (по П. Я. Гальперину) в преподавании «Основи здоров’я». (Рос. мова)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Лихненко Наталя Володимирівна
Посада: учитель біології й основ здоров’я.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.04.2014

Популярні новини
Освітяни Нікополя рахуватимуть пасажирів автобусів Освітяни міста братимуть участь у обстеженні пасажиропотоку на міських автобусних маршрутах
Для перевірок шкіл наберуть 625 аудиторів На утримання територіальних органів Державної служби якості освіти необхідно близько 126 млн
Гриневич: онлайн-курс для вчителів став популярним За словами міністра освіти, курс для вчителів початкової школи продовжує бути популярним
В Україні запускають службу якості освіти Планується, що основним завданням служби стане не покарання, а допомога школам

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!