Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Організація та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку
Рейтинг
5

Досвід містить теоретичний матеріал з актуальних питань організації та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку, набір карток, що використовуються при вивченні моніторингу

Організація та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Руднова Лідія Іванівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
18.03.2014

Популярні новини
У МОН розробили новий порядок проведення ДПА Новий порядок визначає механізм і форми проведення атестації у закладах середньої освіти
Затверджено професійний стандарт вчителя початкових класів Новий професійний стандарт визначає конкретний перелік функцій вчителя початкових класів
Профспілка: роботу вчителів у суботу 1 вересня мають компенсувати Залучення працівників до роботи у вихідні дні може проводитись, але має компенсуватись
Методичні рекомендації з вивчення предметів у 2018/19 році Школи отримали методичні рекомендації з вивчення навчальних предметів в 2018/19 навчальному році

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!