Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Організація та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку
Рейтинг
5

Досвід містить теоретичний матеріал з актуальних питань організації та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку, набір карток, що використовуються при вивченні моніторингу

Організація та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Руднова Лідія Іванівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
18.03.2014

Популярні новини
Гриневич пообіцяла вигризати зарплати для вчителів Міністр освіти заявила, що має намір добиватись підвищення заробітних плат для вчителів
Школи мають самі вирішувати питання шкільної форми Питання щодо шкільної форми має регламентуватись внутрішніми правилами школи
Профспілка передумала виводити освітян на «акції протесту» Анонсована раніше «акція протесту» освітян не відбудеться. Профспілка домовилась з урядом
Українські вчителі найбідніші в Європі, - профспілка Рівень зарплати українських учителів найнижчий серед пострадянських країн

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!