Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Організація та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку
Рейтинг
5

Досвід містить теоретичний матеріал з актуальних питань організації та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку, набір карток, що використовуються при вивченні моніторингу

Організація та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Руднова Лідія Іванівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
18.03.2014

Популярні новини
Стереотипи і гендерні розриви необхідно долати, - Гриневич За словами міністра, історичним витоком дискримінації є стереотипи, якими пронизана вся культура
Відповідає міністр: чи має дитина прибирати у школі? За словами Лілії Гриневич, чистота у школі не може залежати тільки від діяльності дитини
МОН внесе зміни до Положення про освітній округ Документ передбачає зміни, які спрямовані на розбудову мережі закладів середньої освіти
Я спостерігаю відсутність терпіння у молоді, - Гриневич За словами міністра, формулою успіху є поставлена мета і талант, помножений на працю

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!