Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Організація та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку
Рейтинг
5

Досвід містить теоретичний матеріал з актуальних питань організації та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку, набір карток, що використовуються при вивченні моніторингу

Організація та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Руднова Лідія Іванівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
18.03.2014

Популярні новини
Поділ початкових класів на групи: роз'яснення МОН Поділ здійснюється незалежно від того, як розподілений час між окремими й інтегрованими предметами
МОН офіційно продовжило строки вибору підручників Міносвіти продовжило строки проведення конкурсного відбору проектів підручників для 1 класу
Школи можуть обирати підручники до 23 травня Підручники, які отримають понад 40 тисяч заявок будуть надруковані за кошти бюджету
Учителів просять обрати підручники для 1 класу Ознайомлення з підручниками триває до 17 травня на сайті електронної бібліотеки ІМЗО

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!