Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Організація та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку
Рейтинг
5

Досвід містить теоретичний матеріал з актуальних питань організації та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку, набір карток, що використовуються при вивченні моніторингу

Організація та забезпечення особистісно зорієнтованого диференційованого підходу на уроках математики та в позаурочній діяльності засобами інноваційного розвитку

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Руднова Лідія Іванівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
18.03.2014

Популярні новини
У МОН радять школам взяти участь у змаганні сайтів Конкурс проводиться з метою впровадження комунікаційних технологій в освітній процес
МОН втретє оголосило конкурс на посаду очільника ІМЗО Відомством оголошений конкурсний відбір на посаду керівника Інституту модернізації змісту освіти
Уряд підвищив зарплати учителям Показник зарплат українських вчителів відтепер становитиме від 6,5 до 8,5 тисяч грн
Уряд затвердив нову формулу освітньої субвенції Кабмін оприлюднив нову формулу розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!