Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Застосування інформаційно-комунікативних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики та інформатики
Рейтинг
4

У доповіді на заявлену тему (медіапрезентація додається) авторка пише, що інформатизація навчального процесу стосується всіх учасників і всіх його складових: засобів наочності, підручників, посібників, засобів оцінювання та контролю успішності навчання

Застосування інформаційно-комунікативних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики та інформатики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Коваль Світлана Вікторівна
Посада: учитель математики та інформатики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
21.02.2014

Популярні новини
У школах відбулись свята Останнього дзвоника Цього року документи про освіту отримають 329 тисяч учнів 9-х класів та 211 тисяч одинадцятикласників
Школам доручено підготуватись до канікул У зв’язку із закінченням навчання МОН доручило провести заходи з підготовки до канікул
Майбутнє за змішаною освітою, - Гриневич За словами міністра, змішане навчання надає дітям можливість навчатись у найкращих учителів
В Україні заборонили доступ до Вконтакте і Однокласників Президент Порошенко ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!