Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Застосування інформаційно-комунікативних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики та інформатики
Рейтинг
4

У доповіді на заявлену тему (медіапрезентація додається) авторка пише, що інформатизація навчального процесу стосується всіх учасників і всіх його складових: засобів наочності, підручників, посібників, засобів оцінювання та контролю успішності навчання

Застосування інформаційно-комунікативних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики та інформатики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Коваль Світлана Вікторівна
Посада: учитель математики та інформатики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
21.02.2014

Популярні новини
Штучний інтелект замінить вчителів за 10 років? Е. Селдон, віце-канцлер Університету Букінгема, вважає, що штучний інтелект докорінно змінить освіту
Опубліковано рейтинг шкіл України 2017 року Освіта.ua складено рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2017 року
Вчителів звільнили від ходіння по мікрорайону Залучати учителів до організації та ведення обліку дітей, охоплених освітою, відтепер буде заборонено
МОН шукає фахівців з дерегуляції Метою проекту є зменшення бюрократичного тиску на школи і педагогічних працівників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!