Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Застосування інформаційно-комунікативних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики та інформатики
Рейтинг
4

У доповіді на заявлену тему (медіапрезентація додається) авторка пише, що інформатизація навчального процесу стосується всіх учасників і всіх його складових: засобів наочності, підручників, посібників, засобів оцінювання та контролю успішності навчання

Застосування інформаційно-комунікативних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики та інформатики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Коваль Світлана Вікторівна
Посада: учитель математики та інформатики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
21.02.2014

Популярні новини
Гриневич пообіцяла вигризати зарплати для вчителів Міністр освіти заявила, що має намір добиватись підвищення заробітних плат для вчителів
Школи мають самі вирішувати питання шкільної форми Питання щодо шкільної форми має регламентуватись внутрішніми правилами школи
Профспілка передумала виводити освітян на «акції протесту» Анонсована раніше «акція протесту» освітян не відбудеться. Профспілка домовилась з урядом
Українські вчителі найбідніші в Європі, - профспілка Рівень зарплати українських учителів найнижчий серед пострадянських країн

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!