Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Застосування інформаційно-комунікативних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики та інформатики
Рейтинг
4

У доповіді на заявлену тему (медіапрезентація додається) авторка пише, що інформатизація навчального процесу стосується всіх учасників і всіх його складових: засобів наочності, підручників, посібників, засобів оцінювання та контролю успішності навчання

Застосування інформаційно-комунікативних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики та інформатики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Коваль Світлана Вікторівна
Посада: учитель математики та інформатики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
21.02.2014

Популярні новини
Принцип "гроші ходять за дитиною" запрацює з 2019 року За словами Гриневич, у новий закон «Про освіту» закладено низку прогресивних норм
В Україні розпочалось тестування PISA До 30 травня в Україні триватиме тестування, в якому беруть участь 6 400 п'ятнадцятирічних учнів
Рейтинг шкіл за результатами ЗНО-2017 Батьків можуть зацікавити результати навчання у школах, до яких вони віддадуть свою дитину
Навчальні програми Нової української школи Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти нової української школи (1-4 клас)

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!