Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Використання опорних конспектів, таблиць, схем на уроках біології та природознавства як основа розвитку креативного мислення учня
Вибір редакції

У статті авторка пише, що вже аксіоматичним стало твердження стосовно того, що творчий розвиток кожної дитини на певному етапі має бути педагогічно скоригованим, оскільки саме викладач або наставник може значною мірою професійно закласти підґрунтя для становлення творчої особистості та визначити сталий перебіг цього процесу

Використання опорних конспектів, таблиць, схем на уроках біології та природознавства як основа розвитку креативного мислення учня

Оцініть публікацію
 

Автор: Голованець Ольга Миколаївна
Посада: учитель біології.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.02.2014

Популярні новини
Поділ початкових класів на групи: роз'яснення МОН Поділ здійснюється незалежно від того, як розподілений час між окремими й інтегрованими предметами
МОН офіційно продовжило строки вибору підручників Міносвіти продовжило строки проведення конкурсного відбору проектів підручників для 1 класу
Школи можуть обирати підручники до 23 травня Підручники, які отримають понад 40 тисяч заявок будуть надруковані за кошти бюджету
Учителів просять обрати підручники для 1 класу Ознайомлення з підручниками триває до 17 травня на сайті електронної бібліотеки ІМЗО

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!