Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Використання опорних конспектів, таблиць, схем на уроках біології та природознавства як основа розвитку креативного мислення учня
Вибір редакції

У статті авторка пише, що вже аксіоматичним стало твердження стосовно того, що творчий розвиток кожної дитини на певному етапі має бути педагогічно скоригованим, оскільки саме викладач або наставник може значною мірою професійно закласти підґрунтя для становлення творчої особистості та визначити сталий перебіг цього процесу

Використання опорних конспектів, таблиць, схем на уроках біології та природознавства як основа розвитку креативного мислення учня

Оцініть публікацію
 

Автор: Голованець Ольга Миколаївна
Посада: учитель біології.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.02.2014

Популярні новини
Майбутнє за змішаною освітою, - Гриневич За словами міністра, змішане навчання надає дітям можливість навчатись у найкращих учителів
В Україні заборонили доступ до Вконтакте і Однокласників Президент Порошенко ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України
В Україні розпочалось пілотування PISA-2018 У підготовчому етапі проведення PISA-2018 візьмуть участь 2 тисячі учнів і студентів
Школи зможуть конструювати навчальні плани, - міністр У 100 школах розпочнеться пілотування першого класу Нової школи за новим стандартом

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!