Методичні рекомендації на заявлену тему, мета яких - виокремлювати речення з потоку мови та граматично правильно складати речення; визначати кількість, послідовність і місце слів у реченні, виокремлювати з речення слова; закріплювати в дітей знання термінів «слово» та «речення»

Игровые приёмы в логопедической работе с детьми, страдающими дисграфией на почве нарушения языкового анализа и синтеза. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Урбаневич Ольга Яківна
Посада: учитель-логопед.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.01.2014

Популярні новини
ДПА для учнів 4-х і 9-х класів скасовано Проведення державної підсумкової атестації для учнів 4-х та 9-х класів у 2020 році буде скасовано
У МОН розповіли, як вчителям вести журнал і оцінювати учнів Міносвіти надало роз'яснення щодо фіксації освітнього процесу та ведення класних журналів
МОН визначається, як провести ДПА у нинішніх умовах Відомство планує визначити особливості проведення шкільних іспитів в 2020 році найближчим часом
Карантин: онлайн-сервіси для вчителів Оглядовий освітній серіал для вчителів від Міністерства цифрової трансформації України
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!