Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Игровые приёмы в логопедической работе с детьми, страдающими дисграфией на почве нарушения языкового анализа и синтеза. (Рос. мова)

Методичні рекомендації на заявлену тему, мета яких - виокремлювати речення з потоку мови та граматично правильно складати речення; визначати кількість, послідовність і місце слів у реченні, виокремлювати з речення слова; закріплювати в дітей знання термінів «слово» та «речення»

Игровые приёмы в логопедической работе с детьми, страдающими дисграфией на почве нарушения языкового анализа и синтеза. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Урбаневич Ольга Яківна
Посада: учитель-логопед.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.01.2014

Популярні новини
МОН роз'яснило, як викладати предмети у новому навчальному році Міносвіти розробило рекомендації з викладання предметів у 2017/2018 навчальному році
Електронні версії підручників для 9 класу Міністерство освіти опублікувало електронні версії підручників для розміщення у вільному доступі
Гриневич: наше завдання - навчити дітей мислити За словами міністра, ЗНО вимагає від учнів завчити матеріал, але не дозволяє його проаналізувати
МОН презентувало стандарт початкової освіти Документ передбачає впровадження нового змісту, що ґрунтується на формуванні компетентностей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!