Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Розвиток ноосферного світогляду учнів початкової школи через використання біоадекватної методики проведення уроків розвитку зв’язного мовлення
Рейтинг
12
Вибір редакції

У статті на заявлену тему авторка пише, що однією важливою проблемою, наслідки якої ми спостерігаємо сьогодні, є методологія біосоціальної сутності людини. Такий підхід є явно спрощеним, оскільки знімає проблему духовного в людині, збільшує ризик втрати сенсу життя особистості

Розвиток ноосферного світогляду учнів початкової школи через використання біоадекватної методики проведення уроків розвитку зв’язного мовлення

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Сіряк Світлана Леонідівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.01.2014

Популярні новини
Колегія МОН затвердила типові програми початкової школи Планується, що програми стануть базою для розробки підручників, за якими вчитимуться учні
Уряд ухвалив новий держстандарт початкової освіти Документ визначає, чому навчатимуть дітей з першого вересня 2018 року
Гройсман головам областей та міст: платіть вчителям сповна За словами прем’єра, залученість місцевої влади до проблем освітян має бути максимальною
Школам доручили провести «диктант єдності» Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!