Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Розвиток ноосферного світогляду учнів початкової школи через використання біоадекватної методики проведення уроків розвитку зв’язного мовлення
Рейтинг
12
Вибір редакції

У статті на заявлену тему авторка пише, що однією важливою проблемою, наслідки якої ми спостерігаємо сьогодні, є методологія біосоціальної сутності людини. Такий підхід є явно спрощеним, оскільки знімає проблему духовного в людині, збільшує ризик втрати сенсу життя особистості

Розвиток ноосферного світогляду учнів початкової школи через використання біоадекватної методики проведення уроків розвитку зв’язного мовлення

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Сіряк Світлана Леонідівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.01.2014

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!