Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Математичний диктант як вид забезпечення умов для загального розвитку соціально компетентної особистості учня
Рейтинг
5

У статті на заявлену тему авторка пише, що математичний диктант, поряд з усним опитуванням, самостійними та контрольними роботами, є одним з ефективних засобів здійснення зворотного зв’язку між учителем і учнями. Він сприяє розвиткові в учнів логічного мислення, збагаченню математичної мови, підвищенню їх математичної культури

Математичний диктант як вид забезпечення умов для загального розвитку соціально компетентної особистості учня

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Дорошенко Неоніла Вікторівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.01.2014

Популярні новини
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge
МОН закликали долучитись до заборони Вконтакте В Україні пропонують ввести заборону на використання «Вконтакте» та «Одноклассники»
Групи з оновлення програм отримали перші пропозиції Після двох діб роботи з оновлення програм, робочі групи отримали 1431 пропозицію

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!