Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Використання схематичної наочності на уроках світової літератури
Рейтинг
16
Вибір редакції

У статті на заявлену тему з досвіду роботи авторка пише, що за допомогою схем і таблиць існує можливість раціонально, чітко й економно розподілити час навчання, приділити більше уваги головному, звільнити від рутинної роботи з виявлення логіки взаємозв’язків героїв і подій, зберігає час і зусилля учнів

Використання схематичної наочності на уроках світової літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Костюченко Людмила Федорівна
Посада: учитель світової літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.11.2013

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!