Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Використання схематичної наочності на уроках світової літератури
Рейтинг
16
Вибір редакції

У статті на заявлену тему з досвіду роботи авторка пише, що за допомогою схем і таблиць існує можливість раціонально, чітко й економно розподілити час навчання, приділити більше уваги головному, звільнити від рутинної роботи з виявлення логіки взаємозв’язків героїв і подій, зберігає час і зусилля учнів

Використання схематичної наочності на уроках світової літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Костюченко Людмила Федорівна
Посада: учитель світової літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.11.2013

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!