Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Використання схематичної наочності на уроках світової літератури
Рейтинг
16
Вибір редакції

У статті на заявлену тему з досвіду роботи авторка пише, що за допомогою схем і таблиць існує можливість раціонально, чітко й економно розподілити час навчання, приділити більше уваги головному, звільнити від рутинної роботи з виявлення логіки взаємозв’язків героїв і подій, зберігає час і зусилля учнів

Використання схематичної наочності на уроках світової літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Костюченко Людмила Федорівна
Посада: учитель світової літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.11.2013

Популярні новини
МОН і Мінрегіон оновлять 200 українських шкіл В Україні розпочали розробку проекту створення нового освітнього простору в школах
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!