Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Технологія вивчення теми „Відношення та пропорції”
Рейтинг
5
Вибір редакції

Подається навчально-методичний комплекс вивчення заявленої теми, в який увійшли: технологія вивчення теми (зміст і державні вимоги); календарно-тематичне планування; тематичні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів; основні поняття; опорні знання; міжпредметні зв’язки; науково-методичне й технічне забезпечення тощо

Технологія вивчення теми „Відношення та пропорції”

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Івахниченко Тамара Миколаївна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.10.2013

Популярні новини
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge
МОН закликали долучитись до заборони Вконтакте В Україні пропонують ввести заборону на використання «Вконтакте» та «Одноклассники»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!