Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Диференційований підхід до розкриття творчого потенціалу учнів на уроках музики
Рейтинг
5
Вибір редакції

Подано план роботи семінару на заявлену тему для вчителів музики, що має таку структуру: повідомлення теми та мета заходу; візитна картка школи; робота за проблемою „Творення ситуації успіху”

Диференційований підхід до розкриття творчого потенціалу учнів на уроках музики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Потьомкіна Олена Володимирівна
Посада: учитель музики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.10.2013

Популярні новини
МОН затвердило нові шкільні освітні програми Міністерство освіти затвердило нові типові освітні програми початкової, базової та старшої школи
Вільні місця у школах розподілятимуть через лотерею За словами міністра, порядок прийому школярів у перший клас буде передбачати лотерею
«Учитель року» покликаний виявляти новаторів, - Гриневич У заключному етапі конкурсу «Учитель року-2018» змагатимуться 100 вчителів
Принцип "гроші ходять за дитиною" запрацює з 2019 року За словами Гриневич, у новий закон «Про освіту» закладено низку прогресивних норм

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!