Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Диференційований підхід до розкриття творчого потенціалу учнів на уроках музики
Рейтинг
5
Вибір редакції

Подано план роботи семінару на заявлену тему для вчителів музики, що має таку структуру: повідомлення теми та мета заходу; візитна картка школи; робота за проблемою „Творення ситуації успіху”

Диференційований підхід до розкриття творчого потенціалу учнів на уроках музики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Потьомкіна Олена Володимирівна
Посада: учитель музики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.10.2013

Популярні новини
Програми для старшої школи розроблять до 15 квітня У МОН створено групи, завданням яких є розробка навчальних програм для 10-11 класів
МОН планує подолати нав'язане репетиторство За словами міністра освіти, потрібно подолати таке явище у школі, як репетиторство
Свобода школи: МОН знає, як школам писати документи Відомство звертає увагу, що документи мають виготовлятись за допомогою комп'ютерної техніки
Вчитель Нової школи матиме свободу творчості, - Гриневич За словами міністра, педагогіка партнерства має бути однією з основ нової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!