Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Методика организации инновационной деятельности в школе. (Рос. мова)
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи НВК на заявлену тему автори пишуть, що антиінноваційний бар’єр - поняття, що традиційно використовуються в соціологічній і психологічній літературі. Внутрішньоособистісний бар’єр обумовлений як індивідуальними особливостями вчителя, так і соціально-психологічними рисами тієї спільноти, до якої вони входять

Методика организации инновационной деятельности в школе. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автори:

  • Кульчейко Олена Василівна, заступник директора з НМР
  • Шараєвська Ніна Григорівна, заступник директора з НМР

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.04.2013

Популярні новини
МОН затвердило нові шкільні освітні програми Міністерство освіти затвердило нові типові освітні програми початкової, базової та старшої школи
Вільні місця у школах розподілятимуть через лотерею За словами міністра, порядок прийому школярів у перший клас буде передбачати лотерею
«Учитель року» покликаний виявляти новаторів, - Гриневич У заключному етапі конкурсу «Учитель року-2018» змагатимуться 100 вчителів
Принцип "гроші ходять за дитиною" запрацює з 2019 року За словами Гриневич, у новий закон «Про освіту» закладено низку прогресивних норм

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!