Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Методика организации инновационной деятельности в школе. (Рос. мова)
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи НВК на заявлену тему автори пишуть, що антиінноваційний бар’єр - поняття, що традиційно використовуються в соціологічній і психологічній літературі. Внутрішньоособистісний бар’єр обумовлений як індивідуальними особливостями вчителя, так і соціально-психологічними рисами тієї спільноти, до якої вони входять

Методика организации инновационной деятельности в школе. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автори:

  • Кульчейко Олена Василівна, заступник директора з НМР
  • Шараєвська Ніна Григорівна, заступник директора з НМР

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.04.2013

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!