Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Методика организации инновационной деятельности в школе. (Рос. мова)
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи НВК на заявлену тему автори пишуть, що антиінноваційний бар’єр - поняття, що традиційно використовуються в соціологічній і психологічній літературі. Внутрішньоособистісний бар’єр обумовлений як індивідуальними особливостями вчителя, так і соціально-психологічними рисами тієї спільноти, до якої вони входять

Методика организации инновационной деятельности в школе. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автори:

  • Кульчейко Олена Василівна, заступник директора з НМР
  • Шараєвська Ніна Григорівна, заступник директора з НМР

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.04.2013

Популярні новини
МОН і Мінрегіон оновлять 200 українських шкіл В Україні розпочали розробку проекту створення нового освітнього простору в школах
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!