Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Елементи компаративного аналізу на заняттях української літератури вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації
Рейтинг
1

Методичні рекомендації вчителям-словесникам і студентам-філологам спрямовані на компаративний аналіз творів: повісті М. Коцюбинського „Тіні забутих предків” і трагедії В. Шекспіра „Ромео та Джульєтта” (медіапрезентація додається)

Елементи компаративного аналізу на заняттях української літератури вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Чайка Мирослава Анатоліївна
Посада: викладач української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.03.2013

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!