Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Формування знань за допомогою магнітоскопії як складової інтелекту
Вибір редакції

У статті автори стверджують, що позашкільна освіта - вищий ґатунок тих, які цікавляться розвитком якоїсь творчої програми поза школою. Ось тут педагог повинен володіти сильним гнучким розумом, де дитина сама прийшла, за особистим бажанням, не розважатись, а творити себе саму

Формування знань за допомогою магнітоскопії як складової інтелекту

Оцініть публікацію
 

Бажанням вчитись,
прикладом своїм вчитель наставляє,
в кожній дитині є свій дім, своя програма,
якщо їй ніхто не заважає.

Вчинок вчителя - сила знань,
не вагаючись дитина
в урок пірнає без вагань.

Підштовхни дитину у її бажання,
але не зашкодь,
і немає тут змагання,
себе навчив, в педагогіку заходь.

Так формується світогляд -
у майбутнє погляд,
дитина виросте в процесі, в силу знань, -
розум у прогресі.

Вивірений урок не завжди сприймається дітьми, як розвиток з тієї причини, де учень має свій світогляд і свою програму розвитку мозкового навантаження в віковій проекції. Ось тут і випливає, що конспект уроку має досить розпливчатий характер, де кожний урок – це цілісна структура творення сумісно з дітьми, і тільки в кінці уроку можливі висновки, якщо вчитель вчить себе, а не кар’єрист.

Справа в тому, що діти розвиваються і кожної секунди іде ростовий процес їх динаміки розумового пропрацювання, де будь-яка канонізована (авторитарна) програма це є насильство над світоглядом дитини. Ось чому кожний урок це нове відкриття для педагога, а через педагога і формується весь світогляд дитини.

Ні в якому разі тут немає зухвалості, навпаки витримка і ще раз витримка, де кожна дитина – це творець своєї свідомої програми розвитку, і якщо вчитель підштовхує її в її ж особисті двері, ось тоді викристалізовується характер кожного уроку в сумарну цілісність кожного учня.

Невже не зрозуміло, що мова – це є системна програма нації, це і є національне питання, і якщо цей процес відбувається вибірково, тобто дедуктивно, то бачення дитиною такої недоречності і є її світогляд, і ніякий педагог не в змозі знайти відповідь, чому дитина розмовляє іншою мовою.

Чим сильніша генна інженерія, де майбутні батько і мати до запліднення володіли мовою своєї країни не вибірково, тим і їх дитя буде мати сильний ген протидії іншому процесу іншомовного розвитку.

Вибірковість і є сила не об’єму, а якоїсь частки, і коли цей метод вибірковості спливає в дорослому віці, то ніяка психоаналітична педагогіка вже не в змозі скорегувати розвиток дитини, де її суцільна хвиля розвитку дитячого організму через придатки (полові органи, в яких формуються гени) ввібрала весь цей вибірковий процес, і мозкові звилини все записали у пам’ять, це і є програма цієї особистості до кінця її біологічного розвитку.

Якщо педагог досить сильний психоаналітик з власним досвідом вчителя, вихователя, наставника, психолога, де кожний день думка тільки про виховання своєї свідомості, а не кар’єри, то кожний урок і буде його особиста творчість не вичитана, не списана, а скопійована із дитячих світоглядів, і скільки дітей в групі, в класі і т. д., стільки ж уроків на одному і тому ж занятті, і тут не має стандартів, де кожна дитина і є особистість села, міста, краю, країни, Землі.

Дуже радіють діти, коли відчувають, що їх висновок справжнє відкриття, не чиєсь авторитарне наносне. Ось тоді урок на славу, де емоції переповнюють і всі задоволені тим, що вони і є творці чогось незвичайного.

Позашкільна освіта – це вищий гатунок тих, які цікавляться розвитком якоїсь творчої програми, поза школою. Ось тут педагог повинен володіти сильним гнучким розумом, де дитина сама прийшла, за особистим бажанням, не розважатись, а творити себе саму, і якщо гурток є криниця знань, де всі однодумці, то тоді в такому колективі і формується суспільний процес розвитку на мозкові звилини, тоді слово Батьківщина і буде досить суцільний діамант, де діти будуть схвильовано вирішувати будь-яку програму через працелюбство.

Система і ще раз система самоудосконалення педагога і є суцільна низка досить складної програми, де діти вбачають в своєму старшому товаришеві – учителі той самий процес, що і в собі, і тоді суцільна низка їх працездатності і розвиває процес. Ось тут і випливає золоте правило "не зашкодь", і якщо діти в сильному емоційному запалі, це є їх енергетична програма, де тільки можливе стримання, а не розвиток безмірних зауважень, і тоді процес буде самоудосконаленням як педагога, так і його вихованців. Ось тут і вирівнюється напруга в силу толерантної програми ввічливості, де відчуття і є процес свідомості.

Існують програми різних видів, але урок є один – це та програма, де кується система самоконтролю над своєю недорозвиненістю і кожний учень по краплині і формує один одного, де педагог і є взірцем їхнього колективу.

Важливий штрих – "не заважай", а підштовхуй і досить непомітно, щоб кожний учень бачив себе як творець, а не як ту ідею, де підказав вчитель. Така методологія і є системою магнітоскопії. Це означає, що кожний учень випромінює силу енергій за рахунок розвитку залоз внутрішньої секреції, і ця енергія і є творчою лібідальною силою, і якщо зважати тільки на цей факт, то можливий сильний процес розвитку самоконтролю над своїми вчинками вже в досить молодому віці. Кожна дитина випромінює своє лібідо і якщо урок пройшов в суцільному ажіотажі творчості, де є вигуки, сміх, гумор і т. п., тоді вчитель і вбирає цю динаміку дитячої енергії, і має бажання знову її використати в більш доцільному самоудосконаленні. Це і є метод напрацювання знань, де діти всі до одного значимі і немає відстаючих.

Видів уроків є безліч, але розвиток є один – це мозкове навантаження в силу бажання самої дитини. Тут і формується її світогляд до себе, до родини, до товариша, до Батьківщини.

Такий розвиток і є система намагнічування дітей вчинками вчителя, і чим сильніша мозкова програма вчителя, тим і вчинки його будуть випромінювати енергію здорового глузду.

Методологій є багато, і чим складніший процес саморозвитку, тим досвід і вивільнює свою програму відчуттів, і тоді урок на урок не схожий і його спланувати не можливо, це і є життя в силу відчуттів педагога, а не кар’єриста.

Заздалегідь зауважую, що кожний вчитель – це є провідник знань не тільки національної спадщини, а цілого комплексу світової культури, яка і є об’ємом знань всього людства.

Автори:

  • Франко Віталій Васильович, керівник колективу бального танцю «Ритми»
  • Гурільова Марина Ярославівна, керівник колективу бального танцю «Ритми»

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.01.2013

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!