Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках: спільне, відмінне, особливості реалізації
Рейтинг
1
Вибір редакції

У статті на заявлену тему авторка пише, що довгий час терміни і поняття вживалися як синоніми. Проте згодом намітилася їх диференціація: якщо відомості в допоміжній ролі з метою повторення, то це міжпредметні зв’язки. Інтеграція - це створення нового цілого на основі виявлення однотипних елементів і частин

Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках: спільне, відмінне, особливості реалізації

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Хінціцька Ніна Василівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
24.12.2012

Популярні новини
Київ просить у парламенту гроші на освіту Київська влада заявляє, що на фінансування освіти міста не вистачає 1,2 млрд грн
Закон України «Про освіту»: крок за межі Система освіти звужує межі дії закону, зокрема, в реалізації індивідуальної освітньої траєкторії
Гриневич пообіцяла вигризати зарплати для вчителів Міністр освіти заявила, що має намір добиватись підвищення заробітних плат для вчителів
Школи мають самі вирішувати питання шкільної форми Питання щодо шкільної форми має регламентуватись внутрішніми правилами школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!