Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках: спільне, відмінне, особливості реалізації
Рейтинг
1
Вибір редакції

У статті на заявлену тему авторка пише, що довгий час терміни і поняття вживалися як синоніми. Проте згодом намітилася їх диференціація: якщо відомості в допоміжній ролі з метою повторення, то це міжпредметні зв’язки. Інтеграція - це створення нового цілого на основі виявлення однотипних елементів і частин

Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках: спільне, відмінне, особливості реалізації

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Хінціцька Ніна Василівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
24.12.2012

Популярні новини
Штучний інтелект замінить вчителів за 10 років? Е. Селдон, віце-канцлер Університету Букінгема, вважає, що штучний інтелект докорінно змінить освіту
Опубліковано рейтинг шкіл України 2017 року Освіта.ua складено рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2017 року
Вчителів звільнили від ходіння по мікрорайону Залучати учителів до організації та ведення обліку дітей, охоплених освітою, відтепер буде заборонено
МОН шукає фахівців з дерегуляції Метою проекту є зменшення бюрократичного тиску на школи і педагогічних працівників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!