Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках: спільне, відмінне, особливості реалізації
Рейтинг
1
Вибір редакції

У статті на заявлену тему авторка пише, що довгий час терміни і поняття вживалися як синоніми. Проте згодом намітилася їх диференціація: якщо відомості в допоміжній ролі з метою повторення, то це міжпредметні зв’язки. Інтеграція - це створення нового цілого на основі виявлення однотипних елементів і частин

Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках: спільне, відмінне, особливості реалізації

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Хінціцька Ніна Василівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
24.12.2012

Популярні новини
МОН презентувало стандарт початкової освіти Документ передбачає впровадження нового змісту, що ґрунтується на формуванні компетентностей
Освітню реформу відкладено до вересня Для розгляду реформи освіти парламентарям у четвер не вистачило робочого часу
Ми розпочнемо реформу освіти вчасно, - Гройсман Прем’єр-міністр наголошує, що уряд розпочне реформу освіти і знайде джерела її фінансування
Прем’єр: ми не маємо відкладати реформу освіти За словами Гройсмана, затягувати з модернізацією нашої освіти через брак ресурсів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!