Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках: спільне, відмінне, особливості реалізації
Рейтинг
1
Вибір редакції

У статті на заявлену тему авторка пише, що довгий час терміни і поняття вживалися як синоніми. Проте згодом намітилася їх диференціація: якщо відомості в допоміжній ролі з метою повторення, то це міжпредметні зв’язки. Інтеграція - це створення нового цілого на основі виявлення однотипних елементів і частин

Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках: спільне, відмінне, особливості реалізації

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Хінціцька Ніна Василівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
24.12.2012

Популярні новини
Учителі мають отримувати повну зарплату, - профспілка Невиконання у 2019 році вимог постанови про підвищення окладів педпрацівників є порушенням
Профспілка наполягає на законі про захист вчителів За словами голови столичної профспілки освітян, вчителі не є обслуговуючим персоналом
Уряд подасть у Раду закон про середню освіту У МОН розраховують, що закон дозволить захистити реформу Нової української школи
В Україні розробляють закон щодо захисту освітян Чинне законодавство не передбачає дієвого механізму захисту професійної гідності вчителя
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!