Вибір редакції

У матеріалі-дослідженні на заявлену тему авторка визначає: об’єкт дослідження як управлінську діяльність щодо реалізації науково-методичної проблеми школи; предмет дослідження як сучасні підходи до реалізації науково-методичної проблеми школи та мету роботи як визначення оптимальних шляхів реалізації науково-методичної проблеми школи

Сучасні підходи до реалізації науково-методичної проблеми закладу

Оцініть публікацію
 

Автор: Северин Ольга Захарівна
Посада: заступник директора з НВР, учитель світової літератури та російської мови.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.11.2012

Популярні новини
МОН: рішення Києва щодо ДПА не підлягає виконанню Наказ очільника профільного департаменту Фіданян є нечинним і не підлягає виконанню
Київ без відома МОН звільняє випускників шкіл від ДПА У столиці вирішили одноособово та без належного рішення МОН звільнити випускників від ДПА
В Слузі народу обговорюють нову кандидатуру міністра освіти Головним кандидатом на посаду міністра освіти і науки є кандидатура Олександри Антонюк
Перехід в онлайн назавжди залишиться в історії освіти, - Мандзій Перехід на онлайн-навчання - це подія, що залишиться в історії освітянської спільноти
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!