Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Розвиток процесів сприймання в молодших школярів на уроках природознавства

У матеріалі з досвіду роботи авторка пише, що на уроках природознавства вчителі мають розвивати та вдосконалювати в молодших учнів уміння бачити, спостерігати, слухати, тобто вміння сприймати навколишній світ. Процес сприймання тісно пов’язаний із процесом мислення. Отже, якщо в дитини добре розвинені канали сприймання зовнішніх ознак певного предмету або явища, то це гарантує успішне формування її уявлень і знань про нього

Розвиток процесів сприймання в молодших школярів на уроках природознавства

Оцініть публікацію
 

Автор: Проненко Олена Миколаївна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.11.2012

Популярні новини
Затверджено нове положення про вибір підручників Документ визначає порядок проведення конкурсного відбору проектів шкільних підручників
МОН: зарплату вчителям підняли, іншим - у вересні Міністерством освіти надана відповідь щодо підвищення заробітних плат педпрацівникам
МОН затвердило програму підготовки тренерів НУШ Метою програми є підготовка тренерів для підвищення рівня компетентності вчителів
Як відбуватимуться шкільні іспити у 2018 році Міністерством освіти надано рекомендації про особливості проведення ДПА у закладах середньої освіти

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!