У матеріалі з досвіду роботи авторка пише, що на уроках природознавства вчителі мають розвивати та вдосконалювати в молодших учнів уміння бачити, спостерігати, слухати, тобто вміння сприймати навколишній світ. Процес сприймання тісно пов’язаний із процесом мислення. Отже, якщо в дитини добре розвинені канали сприймання зовнішніх ознак певного предмету або явища, то це гарантує успішне формування її уявлень і знань про нього

Розвиток процесів сприймання в молодших школярів на уроках природознавства

Оцініть публікацію
 

Автор: Проненко Олена Миколаївна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.11.2012

Популярні новини
МОН: рішення Києва щодо ДПА не підлягає виконанню Наказ очільника профільного департаменту Фіданян є нечинним і не підлягає виконанню
Київ без відома МОН звільняє випускників шкіл від ДПА У столиці вирішили одноособово та без належного рішення МОН звільнити випускників від ДПА
В Слузі народу обговорюють нову кандидатуру міністра освіти Головним кандидатом на посаду міністра освіти і науки є кандидатура Олександри Антонюк
Перехід в онлайн назавжди залишиться в історії освіти, - Мандзій Перехід на онлайн-навчання - це подія, що залишиться в історії освітянської спільноти
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!