Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Розвиток процесів сприймання в молодших школярів на уроках природознавства

У матеріалі з досвіду роботи авторка пише, що на уроках природознавства вчителі мають розвивати та вдосконалювати в молодших учнів уміння бачити, спостерігати, слухати, тобто вміння сприймати навколишній світ. Процес сприймання тісно пов’язаний із процесом мислення. Отже, якщо в дитини добре розвинені канали сприймання зовнішніх ознак певного предмету або явища, то це гарантує успішне формування її уявлень і знань про нього

Розвиток процесів сприймання в молодших школярів на уроках природознавства

Оцініть публікацію
 

Автор: Проненко Олена Миколаївна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.11.2012

Популярні новини
Наш пріоритет – український вчитель, - Гройсман За словами прем’єра, заробітна плата вчителів буде підвищена на два тарифних розряди
Місцева влада зможе утримувати школи, - Гройсман За 11 місяців 2016 року додаткові надходження до місцевих бюджетів сягнули 44 млрд
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!