Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Взаємодія учасників колекційного простору в умовах спецшколи-інтернату для дітей із важкими порушеннями мови. (Рос. мова)

У статті з досвіду роботи з медіапрезентацією (додається) авторка пише, що зараз розробляються й апробуються програми ранньої психолого-педагогічної корекції відхилень у розвитку, й на цій основі є можливості інтеграції дитини в соціальне та освітнє середовище. Діти, які мають порушення мови, підходять до цієї категорії

Взаємодія учасників колекційного простору в умовах спецшколи-інтернату для дітей із важкими порушеннями мови. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Вороніна Олена Григоріївна
Посада: учитель-логопед.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.11.2012

Популярні новини
Колегія МОН затвердила типові програми початкової школи Планується, що програми стануть базою для розробки підручників, за якими вчитимуться учні
Уряд ухвалив новий держстандарт початкової освіти Документ визначає, чому навчатимуть дітей з першого вересня 2018 року
Гройсман головам областей та міст: платіть вчителям сповна За словами прем’єра, залученість місцевої влади до проблем освітян має бути максимальною
Школам доручили провести «диктант єдності» Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!