Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Взаємодія учасників колекційного простору в умовах спецшколи-інтернату для дітей із важкими порушеннями мови. (Рос. мова)

У статті з досвіду роботи з медіапрезентацією (додається) авторка пише, що зараз розробляються й апробуються програми ранньої психолого-педагогічної корекції відхилень у розвитку, й на цій основі є можливості інтеграції дитини в соціальне та освітнє середовище. Діти, які мають порушення мови, підходять до цієї категорії

Взаємодія учасників колекційного простору в умовах спецшколи-інтернату для дітей із важкими порушеннями мови. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Вороніна Олена Григоріївна
Посада: учитель-логопед.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.11.2012

Популярні новини
У деяких регіонах школи закривають на карантин У декількох регіонах країни перевищено епідемпоріг захворюваності на грип і ГРВІ
Міністр закликала не тиснути на вчителів щодо сертифікації Сертифікація є виключно добровільною і заходи адміністративного впливу є неприпустимі
Уряд затвердив Положення про сертифікацію вчителів Метою сертифікації є стимулювання освітян з високим рівнем професійної майстерності
В українській освіті з'являться супервізія і супервізори У МОН розробили положення про проведення супервізії педагогічних працівників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!