Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Взаємодія учасників колекційного простору в умовах спецшколи-інтернату для дітей із важкими порушеннями мови. (Рос. мова)

У статті з досвіду роботи з медіапрезентацією (додається) авторка пише, що зараз розробляються й апробуються програми ранньої психолого-педагогічної корекції відхилень у розвитку, й на цій основі є можливості інтеграції дитини в соціальне та освітнє середовище. Діти, які мають порушення мови, підходять до цієї категорії

Взаємодія учасників колекційного простору в умовах спецшколи-інтернату для дітей із важкими порушеннями мови. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Вороніна Олена Григоріївна
Посада: учитель-логопед.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.11.2012

Популярні новини
Новий закон «Про освіту»: ключові новели Роз’яснення і рекомендації МОН щодо механізму реалізації окремих положень закону «Про освіту»
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового
МОН затвердило нове положення про ДПА молодших спеціалістів Державна підсумкова атестація відтепер буде проводитись письмово або у формі ЗНО
В ПАРЄ відбудуться дебати щодо закону України «Про освіту» Парламентська асамблея РЄ проведе термінові дебати щодо 7 статті закону України «Про освіту»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!