![]() |
Вибір редакції |
У статті з досвіду роботи авторка наголошує, що сенс роботи вчителя не в тому, щоб домінувати, а в тому, щоб спрямовувати та регулювати цю спільну діяльність. Для ефективного впливу необхідно використовувати педагогічні методи, що базуються на активній участі та співпраці учнів між собою та з учителем |
Тренінг як форма групової роботи
Автор: Коваль Світлана Миколаївна
Посада: учитель початкових класів.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Facebook
Twitter
Освіта.ua
24.11.2012