Вибір редакції

У статті з досвіду роботи авторка наголошує, що сенс роботи вчителя не в тому, щоб домінувати, а в тому, щоб спрямовувати та регулювати цю спільну діяльність. Для ефективного впливу необхідно використовувати педагогічні методи, що базуються на активній участі та співпраці учнів між собою та з учителем

Тренінг як форма групової роботи

Оцініть публікацію
 

Автор: Коваль Світлана Миколаївна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
24.11.2012

Популярні новини
25 січня скасовуються додаткові обмеження для закладів освіти Водночас в Україні буде продовжена дія вже звичних карантинних обмежень
Уряд ухвалив постанову про збільшення зарплат освітян Кабінет Міністрів затвердив нову тарифну сітку для зарплат працівників бюджетних установ
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Загрузка...