Рейтинг
10
Вибір редакції

У матеріалі авторка пише - що ж робити, якщо дитина не належить до інтелектуального типу обдарованості? Відповідь проста: розвивати інтелектуальні здібності в процесі навчання. Це природно, тому що кожній дитині притаманна пізнавальна потреба. Це означає, що вчитель має можливість на уроках розвивати різні типи інтелекту

Інтелектуальні ігри на уроках української мови та літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.5 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Баранова Любов Василівна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.11.2012

Популярні новини
МОН рекомендує перенести атестацію вчителів Міносвіти рекомендує атестаційним комісіям усіх рівнів перенести свої засідання
ДПА для учнів 4-х і 9-х класів скасовано Проведення державної підсумкової атестації для учнів 4-х та 9-х класів у 2020 році буде скасовано
У МОН розповіли, як вчителям вести журнал і оцінювати учнів Міносвіти надало роз'яснення щодо фіксації освітнього процесу та ведення класних журналів
МОН визначається, як провести ДПА у нинішніх умовах Відомство планує визначити особливості проведення шкільних іспитів в 2020 році найближчим часом
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!