Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Особистісно зорієнтоване навчання на уроках математики
Рейтинг
3

На прикладі уроку математики в 6 класі за темою: „Задачі на множення й ділення звичайних дробів”, авторка наголошує: щоб одержати задоволення від навчання, учень повинен одночасно розуміти доцільність своїх дій. Медіапрезентація додається

Особистісно зорієнтоване навчання на уроках математики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Садікова Євгенія Іванівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.10.2012

Популярні новини
Поділ початкових класів на групи: роз'яснення МОН Поділ здійснюється незалежно від того, як розподілений час між окремими й інтегрованими предметами
МОН офіційно продовжило строки вибору підручників Міносвіти продовжило строки проведення конкурсного відбору проектів підручників для 1 класу
Школи можуть обирати підручники до 23 травня Підручники, які отримають понад 40 тисяч заявок будуть надруковані за кошти бюджету
Учителів просять обрати підручники для 1 класу Ознайомлення з підручниками триває до 17 травня на сайті електронної бібліотеки ІМЗО

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!