Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Особистісно зорієнтоване навчання на уроках математики
Рейтинг
3

На прикладі уроку математики в 6 класі за темою: „Задачі на множення й ділення звичайних дробів”, авторка наголошує: щоб одержати задоволення від навчання, учень повинен одночасно розуміти доцільність своїх дій. Медіапрезентація додається

Особистісно зорієнтоване навчання на уроках математики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Садікова Євгенія Іванівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.10.2012

Популярні новини
Гриневич обіцяє вчителям педагогічну свободу Новий закон має кілька основних ідей, серед яких педагогічна свобода і фінансова автономія
МОН оголосило про конкурс на посади експертів з реформ Передбачається, що до реалізації освітньої реформи буде залучений 51 експерт
Київ просить у парламенту гроші на освіту Київська влада заявляє, що на фінансування освіти міста не вистачає 1,2 млрд грн
Закон України «Про освіту»: крок за межі Система освіти звужує межі дії закону, зокрема, в реалізації індивідуальної освітньої траєкторії

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!