Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Особистісно зорієнтоване навчання на уроках математики
Рейтинг
3

На прикладі уроку математики в 6 класі за темою: „Задачі на множення й ділення звичайних дробів”, авторка наголошує: щоб одержати задоволення від навчання, учень повинен одночасно розуміти доцільність своїх дій. Медіапрезентація додається

Особистісно зорієнтоване навчання на уроках математики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Садікова Євгенія Іванівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.10.2012

Популярні новини
У МОН розробили новий порядок проведення ДПА Новий порядок визначає механізм і форми проведення атестації у закладах середньої освіти
Затверджено професійний стандарт вчителя початкових класів Новий професійний стандарт визначає конкретний перелік функцій вчителя початкових класів
Профспілка: роботу вчителів у суботу 1 вересня мають компенсувати Залучення працівників до роботи у вихідні дні може проводитись, але має компенсуватись
Методичні рекомендації з вивчення предметів у 2018/19 році Школи отримали методичні рекомендації з вивчення навчальних предметів в 2018/19 навчальному році

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!