Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Особистісно зорієнтоване навчання на уроках математики
Рейтинг
3

На прикладі уроку математики в 6 класі за темою: „Задачі на множення й ділення звичайних дробів”, авторка наголошує: щоб одержати задоволення від навчання, учень повинен одночасно розуміти доцільність своїх дій. Медіапрезентація додається

Особистісно зорієнтоване навчання на уроках математики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Садікова Євгенія Іванівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.10.2012

Популярні новини
Для перевірок шкіл наберуть 625 аудиторів На утримання територіальних органів Державної служби якості освіти необхідно близько 126 млн
Гриневич: онлайн-курс для вчителів став популярним За словами міністра освіти, курс для вчителів початкової школи продовжує бути популярним
В Україні запускають службу якості освіти Планується, що основним завданням служби стане не покарання, а допомога школам
Лілія Гриневич про бюджет, батьківські кошти та вчителів Інтерв’ю міністра освіти і науки України Лілії Гриневич на радіо «Новое время» про актуальні питання в освіті

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!