Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Прийом залучення візуального й асоціативного мислення учнів при роз’ясненні сутності конституційного права
Вибір редакції

У роботі автор наголошує, що складається парадоксальна ситуація, коли певна частина студентів чи учнів демонструють високий рівень самостійного мислення з дискусійних теоретичних проблем, а деякі - не можуть пояснити найлегші поняття теорії права

Прийом залучення візуального й асоціативного мислення учнів при роз’ясненні сутності конституційного права

Оцініть публікацію
 

Автор: Валєєв Руслан Гельманович
Посада: заступник начальника кафедри конституційного та міжнародного права.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.08.2012

Популярні новини
У МОН розробили новий порядок проведення ДПА Новий порядок визначає механізм і форми проведення атестації у закладах середньої освіти
Затверджено професійний стандарт вчителя початкових класів Новий професійний стандарт визначає конкретний перелік функцій вчителя початкових класів
Профспілка: роботу вчителів у суботу 1 вересня мають компенсувати Залучення працівників до роботи у вихідні дні може проводитись, але має компенсуватись
Методичні рекомендації з вивчення предметів у 2018/19 році Школи отримали методичні рекомендації з вивчення навчальних предметів в 2018/19 навчальному році

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!