![]() |
Вибір редакції |
У роботі автор наголошує, що складається парадоксальна ситуація, коли певна частина студентів чи учнів демонструють високий рівень самостійного мислення з дискусійних теоретичних проблем, а деякі - не можуть пояснити найлегші поняття теорії права |
Прийом залучення візуального й асоціативного мислення учнів при роз’ясненні сутності конституційного права
Автор: Валєєв Руслан Гельманович
Посада: заступник начальника кафедри конституційного та міжнародного права.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Facebook
Twitter
Google+
Освіта.ua
14.08.2012