Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Прийом залучення візуального й асоціативного мислення учнів при роз’ясненні сутності конституційного права
Вибір редакції

У роботі автор наголошує, що складається парадоксальна ситуація, коли певна частина студентів чи учнів демонструють високий рівень самостійного мислення з дискусійних теоретичних проблем, а деякі - не можуть пояснити найлегші поняття теорії права

Прийом залучення візуального й асоціативного мислення учнів при роз’ясненні сутності конституційного права

Оцініть публікацію
 

Автор: Валєєв Руслан Гельманович
Посада: заступник начальника кафедри конституційного та міжнародного права.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.08.2012

Популярні новини
МОН розробило рекомендації з реагування на домашнє насильство Документ визначає види насильства та окреслює дії вчителів у разі виявлення його ознак
В областях України відбулись протестні акції профспілок Другий етап акції профспілок із пікетуванням уряду та парламенту відбудеться 17 жовтня
Бюджетники отримають індексацію на рівні 9,4%, - Мінфін Міністерство фінансів повідомляє про заплановану індексацію зарплат бюджетним працівникам
МОН: перелік шкільних документів скорочено на 22% У Міносвіти заявляють, що інструкція зменшує бюрократичне навантаження на школу

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!