Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Прийом залучення візуального й асоціативного мислення учнів при роз’ясненні сутності конституційного права
Вибір редакції

У роботі автор наголошує, що складається парадоксальна ситуація, коли певна частина студентів чи учнів демонструють високий рівень самостійного мислення з дискусійних теоретичних проблем, а деякі - не можуть пояснити найлегші поняття теорії права

Прийом залучення візуального й асоціативного мислення учнів при роз’ясненні сутності конституційного права

Оцініть публікацію
 

Автор: Валєєв Руслан Гельманович
Посада: заступник начальника кафедри конституційного та міжнародного права.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.08.2012

Популярні новини
Новий закон «Про освіту»: ключові новели Роз’яснення і рекомендації МОН щодо механізму реалізації окремих положень закону «Про освіту»
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового
МОН затвердило нове положення про ДПА молодших спеціалістів Державна підсумкова атестація відтепер буде проводитись письмово або у формі ЗНО
В ПАРЄ відбудуться дебати щодо закону України «Про освіту» Парламентська асамблея РЄ проведе термінові дебати щодо 7 статті закону України «Про освіту»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!