Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Прийом залучення візуального й асоціативного мислення учнів при роз’ясненні сутності конституційного права
Вибір редакції

У роботі автор наголошує, що складається парадоксальна ситуація, коли певна частина студентів чи учнів демонструють високий рівень самостійного мислення з дискусійних теоретичних проблем, а деякі - не можуть пояснити найлегші поняття теорії права

Прийом залучення візуального й асоціативного мислення учнів при роз’ясненні сутності конституційного права

Оцініть публікацію
 

Автор: Валєєв Руслан Гельманович
Посада: заступник начальника кафедри конституційного та міжнародного права.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.08.2012

Популярні новини
Чиновників і депутатів просять не йти до шкіл 1 вересня Можновладців закликали відмовитись від радянської традиції відвідання шкільних лінійок
МОН роз'яснило, як викладати предмети у новому навчальному році Міносвіти розробило рекомендації з викладання предметів у 2017/2018 навчальному році
Електронні версії підручників для 9 класу Міністерство освіти опублікувало електронні версії підручників для розміщення у вільному доступі
Гриневич: наше завдання - навчити дітей мислити За словами міністра, ЗНО вимагає від учнів завчити матеріал, але не дозволяє його проаналізувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!