Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Дидактические игры как средство активизации учащихся при изучении таблицы умножения в 3 классе. (Рос. мова)
Вибір редакції

Стаття з досвіду роботи, де авторка стверджує, що вивчення табличного множення й ділення - центральна тема курсу математики у 3 класі. Методика вимагає щоб діти не тільки засвоїли таблицю, але й розуміли принципи її складання, що надають можливості знаходити будь-який підсумок

Дидактические игры как средство активизации учащихся при изучении таблицы умножения в 3 классе. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Василевська Оксана Юріївна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.07.2012

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!