![]() |
Вибір редакції |
У статті з досвіду роботи авторка вказує, що пізнавальна діяльність сприяє формуванню світоглядних знань підлітків, яка є найбільш складною синтетичною формою духовного освоєння діяльності. Новизна в поглядах на цю проблему визначається соціальними змінами, що відбуваються в державі |
Система дидактичних умов розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках математики
Автор: Петрікова Наталія Іванівна
Посада: директор, учитель математики.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Реалізація методів інтерактивного навчання: практичні поради з власного досвіду
- ▶ Вічні питання філософії у творчості Ліни Костенко
- ▶ Практичне застосування інтерактивного методу „Анкета 5 з 25” на уроках, тренінгах для вчителів і управлінців
- ▶ Есе як вид роботи з розвитку критичного мислення та творчих здібностей учнів
Facebook
Twitter
Google+
Освіта.ua
17.07.2012