Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Соціокультурний компонент змісту навчання як засіб підвищення мотивації студентів у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкових класів

„Статус іноземної мови, її значення, авторитет постійно зростає, - указує авторка у статті, - тому сформувати в дітей знання, уміння й навички на пристойному, високому рівні – серйозне завдання для вчителів іноземних мов, які самі повинні бездоганно спілкуватися іноземною мовою”

Соціокультурний компонент змісту навчання як засіб підвищення мотивації студентів у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкових класів

Оцініть публікацію
 

Автор: Євенко Олена Володимирівна
Посада: викладач іноземних мов.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.06.2012

Популярні новини
Уряд затвердив план впровадження шкільної реформи Документ визначає заходи до 2020 року, що необхідні для старту Нової української школи
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!