Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Соціокультурний компонент змісту навчання як засіб підвищення мотивації студентів у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкових класів

„Статус іноземної мови, її значення, авторитет постійно зростає, - указує авторка у статті, - тому сформувати в дітей знання, уміння й навички на пристойному, високому рівні – серйозне завдання для вчителів іноземних мов, які самі повинні бездоганно спілкуватися іноземною мовою”

Соціокультурний компонент змісту навчання як засіб підвищення мотивації студентів у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкових класів

Оцініть публікацію
 

Автор: Євенко Олена Володимирівна
Посада: викладач іноземних мов.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.06.2012

Популярні новини
Шкільних учителів найменше цінують у Києві – дослідження Повага до вчителя напряму залежить від розмірів населеного пункту та статі й віку опитаних осіб
Школи відмовляться від карального оцінювання, - Гриневич За словами міністра, у Новій українській школі буде створено стимулюючу систему оцінювання
Оприлюднено нові програми для 5-9 класів Міністерство освіти затвердило оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів
МОН визначило структуру 2017/18 навчального року Міносвіти визначено структуру року та надані роз'яснення щодо розробки навчальних планів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!