Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Дифференцированный подход к обучению на уроках русского языка как средство активизации познавательной деятельности учащихся. (Рос. мова)

У статті з досвіду роботи авторка наголошує, що необхідність школи в диференційованому підході є очевидною, так як саме ця новаційна технологія змінює процес навчання в такий спосіб, щоб і сильні, і менш здатні діти мали змогу придбати мотивацію до навчальної діяльності та засвоїти зміст освіти

Дифференцированный подход к обучению на уроках русского языка как средство активизации познавательной деятельности учащихся. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Ємбакова Тамара Юріївна
Посада: учитель російської мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.01.2012

Популярні новини
В Україні розпочалось тестування PISA-2018 До 30 травня в Україні триватиме тестування, в якому беруть участь 6 400 п'ятнадцятирічних учнів
Рейтинг шкіл за результатами ЗНО-2017 Батьків можуть зацікавити результати навчання у школах, до яких вони віддадуть свою дитину
Навчальні програми Нової української школи Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти нової української школи (1-4 клас)
Гриневич розповіла, якими мають бути класи НУШ Міністр наголошує, що створення умов для навчання дітей є завданням місцевої влади

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!