Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Дифференцированный подход к обучению на уроках русского языка как средство активизации познавательной деятельности учащихся. (Рос. мова)

У статті з досвіду роботи авторка наголошує, що необхідність школи в диференційованому підході є очевидною, так як саме ця новаційна технологія змінює процес навчання в такий спосіб, щоб і сильні, і менш здатні діти мали змогу придбати мотивацію до навчальної діяльності та засвоїти зміст освіти

Дифференцированный подход к обучению на уроках русского языка как средство активизации познавательной деятельности учащихся. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Ємбакова Тамара Юріївна
Посада: учитель російської мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.01.2012

Популярні новини
У школах відбулись свята Останнього дзвоника Цього року документи про освіту отримають 329 тисяч учнів 9-х класів та 211 тисяч одинадцятикласників
Школам доручено підготуватись до канікул У зв’язку із закінченням навчання МОН доручило провести заходи з підготовки до канікул
Майбутнє за змішаною освітою, - Гриневич За словами міністра, змішане навчання надає дітям можливість навчатись у найкращих учителів
В Україні заборонили доступ до Вконтакте і Однокласників Президент Порошенко ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!