Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Дифференцированный подход к обучению на уроках русского языка как средство активизации познавательной деятельности учащихся. (Рос. мова)

У статті з досвіду роботи авторка наголошує, що необхідність школи в диференційованому підході є очевидною, так як саме ця новаційна технологія змінює процес навчання в такий спосіб, щоб і сильні, і менш здатні діти мали змогу придбати мотивацію до навчальної діяльності та засвоїти зміст освіти

Дифференцированный подход к обучению на уроках русского языка как средство активизации познавательной деятельности учащихся. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Ємбакова Тамара Юріївна
Посада: учитель російської мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.01.2012

Популярні новини
МОН планує подолати нав'язане репетиторство За словами міністра освіти, потрібно подолати таке явище у школі, як репетиторство
Свобода школи: МОН знає, як школам писати документи Відомство звертає увагу, що документи мають виготовлятись за допомогою комп'ютерної техніки
Вчитель Нової школи матиме свободу творчості, - Гриневич За словами міністра, педагогіка партнерства має бути однією з основ нової школи
Розпочалась друга сесія обговорення програм 5-9 класів Учителів запрошують долучитись до обговорення та удосконалення програм базової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!