Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Дифференцированный подход к обучению на уроках русского языка как средство активизации познавательной деятельности учащихся. (Рос. мова)

У статті з досвіду роботи авторка наголошує, що необхідність школи в диференційованому підході є очевидною, так як саме ця новаційна технологія змінює процес навчання в такий спосіб, щоб і сильні, і менш здатні діти мали змогу придбати мотивацію до навчальної діяльності та засвоїти зміст освіти

Дифференцированный подход к обучению на уроках русского языка как средство активизации познавательной деятельности учащихся. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Ємбакова Тамара Юріївна
Посада: учитель російської мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.01.2012

Популярні новини
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
В Україні планують провести Рік німецької мови Україна та Німеччина обговорили питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!