Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Дифференцированный подход к обучению на уроках русского языка как средство активизации познавательной деятельности учащихся. (Рос. мова)

У статті з досвіду роботи авторка наголошує, що необхідність школи в диференційованому підході є очевидною, так як саме ця новаційна технологія змінює процес навчання в такий спосіб, щоб і сильні, і менш здатні діти мали змогу придбати мотивацію до навчальної діяльності та засвоїти зміст освіти

Дифференцированный подход к обучению на уроках русского языка как средство активизации познавательной деятельности учащихся. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Ємбакова Тамара Юріївна
Посада: учитель російської мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.01.2012

Популярні новини
Школам доручили провести «диктант єдності» Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»
Затверджено нове положення про вибір підручників Документ визначає порядок проведення конкурсного відбору проектів шкільних підручників
МОН: зарплату вчителям підняли, іншим - у вересні Міністерством освіти надана відповідь щодо підвищення заробітних плат педпрацівникам
МОН затвердило програму підготовки тренерів НУШ Метою програми є підготовка тренерів для підвищення рівня компетентності вчителів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!