Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія М. В. Гоголь „Вечір проти Івана Купала” (ключові моменти аналізу твору)
Рейтинг
24

Подана система роботи щодо розвитку умінь школярів установлювати типологічні зв’язки між образами та творами різних письменників. Мета такої навчальної діяльності учнів - навчити висловлювати свою думку - у чому схожість повістей Гоголя та Г. Квітки-Основ’яненка

М. В. Гоголь „Вечір проти Івана Купала” (ключові моменти аналізу твору)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2 з 5 на основі 12 оцінок.

Автор: Гончаренко Ольга Вікторівна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.12.2011

Популярні новини
Чиновників і депутатів просять не йти до шкіл 1 вересня Можновладців закликали відмовитись від радянської традиції відвідання шкільних лінійок
МОН роз'яснило, як викладати предмети у новому навчальному році Міносвіти розробило рекомендації з викладання предметів у 2017/2018 навчальному році
Електронні версії підручників для 9 класу Міністерство освіти опублікувало електронні версії підручників для розміщення у вільному доступі
Гриневич: наше завдання - навчити дітей мислити За словами міністра, ЗНО вимагає від учнів завчити матеріал, але не дозволяє його проаналізувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!