Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Формування літературно-аналітичних читацьких умінь учнів у процесі аналізу повісті Григорія Квітки-Основ’яненка „Конотопська відьма”

У практичному матеріалі для 9 класу запропоновані ключові моменти літературного подієвого аналізу повісті Григорія Квітки-Основ’яненка „Конотопська відьма”. Методи та прийоми аналізу твору, інтелектуальні та творчі завдання спрямовані на розвиток літературно-аналітичних читацьких умінь дев’ятикласників

Формування літературно-аналітичних читацьких умінь учнів у процесі аналізу повісті Григорія Квітки-Основ’яненка „Конотопська відьма”

Оцініть публікацію
 

Автор: Гончаренко Ольга Вікторівна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
16.11.2011

Популярні новини
Розпочалась друга сесія обговорення програм 5-9 класів Учителів запрошують долучитись до обговорення та удосконалення програм базової школи
МОН надало грифи підручникам для 9-го класу Грифи надані за результатами першого етапу конкурсу підручників для учнів 9-х класів
В Україні функціонує 178 опорних шкіл, - міністр Сьогодні понад 60% сільських дітей навчаються у класах з наповненістю менше 15 учнів
Як будуть проведені шкільні іспити у 2017 році МОН затверджені орієнтовні вимоги до проведення школами державної підсумкової атестації

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!