Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Формування літературно-аналітичних читацьких умінь учнів у процесі аналізу повісті Григорія Квітки-Основ’яненка „Конотопська відьма”

У практичному матеріалі для 9 класу запропоновані ключові моменти літературного подієвого аналізу повісті Григорія Квітки-Основ’яненка „Конотопська відьма”. Методи та прийоми аналізу твору, інтелектуальні та творчі завдання спрямовані на розвиток літературно-аналітичних читацьких умінь дев’ятикласників

Формування літературно-аналітичних читацьких умінь учнів у процесі аналізу повісті Григорія Квітки-Основ’яненка „Конотопська відьма”

Оцініть публікацію
 

Автор: Гончаренко Ольга Вікторівна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
16.11.2011

Популярні новини
Новий закон «Про освіту»: ключові новели Роз’яснення і рекомендації МОН щодо механізму реалізації окремих положень закону «Про освіту»
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового
МОН затвердило нове положення про ДПА молодших спеціалістів Державна підсумкова атестація відтепер буде проводитись письмово або у формі ЗНО
В ПАРЄ відбудуться дебати щодо закону України «Про освіту» Парламентська асамблея РЄ проведе термінові дебати щодо 7 статті закону України «Про освіту»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!