Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Формування пізнавальної активності та творчої самостійності учнів на уроках української мови та літератури та в позаурочний час
Рейтинг
26

У матеріалі з досвіду роботи вчителька ставить проблему в такий спосіб: формування пізнавальної активності є однією з найактуальніших проблем. Світогляд дітей став ширшим, цікавішим, а вправи, що подані в підручниках не завжди викликають в учнів пізнавальний інтерес

Формування пізнавальної активності та творчої самостійності учнів на уроках української мови та літератури та в позаурочний час

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.3 з 5 на основі 6 оцінок.

Автор: Сидоренко Любов Олексіївна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.10.2011

Популярні новини
Гриневич обіцяє вчителям педагогічну свободу Новий закон має кілька основних ідей, серед яких педагогічна свобода і фінансова автономія
МОН оголосило про конкурс на посади експертів з реформ Передбачається, що до реалізації освітньої реформи буде залучений 51 експерт
Київ просить у парламенту гроші на освіту Київська влада заявляє, що на фінансування освіти міста не вистачає 1,2 млрд грн
Закон України «Про освіту»: крок за межі Система освіти звужує межі дії закону, зокрема, в реалізації індивідуальної освітньої траєкторії

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!