Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Принципово чи ні? або Роздуми над тим чому?

Автори стверджують, що робота учителя – це найсонячніша, наповнена любов’ю до дітей, теплом і мудрістю вчительських сердець робота. Це в ідеалі. Але вчителя також люди. Їм теж хочеться красиво відпочивати, добре вдягатися, мати комфорт і затишок

Принципово чи ні? або Роздуми над тим чому?

Оцініть публікацію
 

Коли те, що ми з себе уявляємо є тим,
чим або ким ми хочемо бути, це і є щастя.
М. Форбс

В світі є багато професій. Але не буває нецікавої роботи – буває нецікаве до неї ставлення; не буває легкої роботи, як би нам цього не хотілося, особливо якщо відноситися до неї відповідально. Кажуть: "Будь-яка робота гарна, якщо вона не марна".

Дезідеріус Еразмус, голландський вчений і художник сказав: "Дай світло і темрява зникне сама по собі".

А робота учителя – це найсонячніша, наповнена любов’ю до дітей, теплом і мудрістю вчительських сердець робота. Це в ідеалі. Але ж і так буває.

Відомий американський видавець і політик Малколм Форбс писав: "Задача освіти – перетворити порожній розум у відкритий."

Так ось цей процес перетворення є дуже насичений різноманітною інформацією та усілякими подіями процес вчення і виховання нашого майбутнього.

Але чому сучасне ставлення до вчителів не є позитивним? Чому недовіра, ображеність, злість, критика та іронія є складовими ставлення суспільства до учительства? Чому професія "учитель" загубила свій шарм і духовність? Це питання, які тривожать думки багатьох небайдужих за результати своєї праці, адже ж школа не тільки навчає, а й виховує.

Так, вчителя також люди. Їм також хочеться красиво відпочивати, добре вдягатися, мати комфорт і затишок. І часто ось така незадоволеність веде до прояву не дуже позитивних емоцій і дій.

Але, справжній учитель повинен бути мудрим, розумним, здоровим і чесним. Тому що учитель навчає і виховує. Звичайно ж, в будь-якій сфері бувають свої нюанси. Так і в педагогіці наявність випадкових людей значно погіршує суспільну думку про вчителів.

Китайська мудрість свідчить: "Якщо учитель не живе так як навчає, залиш його – це несправжній вчитель".

Учитель повинен бути вище усіляких пліток і інтриг. І жити, і працювати так, щоб бути гідним тільки поваги і захоплення.

І … просто бути закоханим в свою роботу.

Автори:

  • Борисова Марина Іванівна, учитель англійської мови
  • Бойко Лілія Вікторівна, учитель математики та інформатики

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.08.2011

Популярні новини
Уряд затвердив план впровадження шкільної реформи Документ визначає заходи до 2020 року, що необхідні для старту Нової української школи
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!