![]() |
Рейтинг
5 |
Авторка підкреслює, що сьогодні навряд чи треба когось переконувати в тому, що активні методи навчання, інтерактивні та ігрові технології є необхідною умовою розвитку школярів, але чомусь вони не зайняли ще належного місця в загальноосвітній школі, не стали переважаючими |
Використання групових форм робот з елементами ігрових технологій на уроках історії та правознавства
Автор: Черниш Тетяна Валеріївна
Посада: учитель історії та правознавства.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Портфоліо, як засіб творчого розвитку особистості
- ▶ Використання надбудови. Пошук розв’язку електронних таблиць Microsoft Excel
- ▶ Шляхи покращення якості уроків англійської мови
- ▶ Використання відкритих (перспективних) тестів на уроках географії, як один із шляхів реалізації державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Facebook
Twitter
Google+
Освіта.ua
23.06.2011