Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Використання групових форм робот з елементами ігрових технологій на уроках історії та правознавства
Рейтинг
5

Авторка підкреслює, що сьогодні навряд чи треба когось переконувати в тому, що активні методи навчання, інтерактивні та ігрові технології є необхідною умовою розвитку школярів, але чомусь вони не зайняли ще належного місця в загальноосвітній школі, не стали переважаючими

Використання групових форм робот з елементами ігрових технологій на уроках історії та правознавства

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Черниш Тетяна Валеріївна
Посада: учитель історії та правознавства.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.06.2011

Популярні новини
МОН планує створити е-бібліотеку шкільних підручників МОН планує забезпечити функціонування електронної бібліотеки шкільних підручників
Освітяни у Києві вимагали підвищення зарплат Відбулась всеукраїнська акція протесту профспілок, до якої долучилась освітня профспілка
Е-підручники вперше отримали гриф МОН Міністерство освіти вперше надало гриф відомства шкільним електронним підручникам
МОН розробило рекомендації з реагування на домашнє насильство Документ визначає види насильства та окреслює дії вчителів у разі виявлення його ознак

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!