Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Диференційований підхід при вивченні дисципліни „Вища математика”

Авторка вважає, що принцип диференційованого чи індивідуального підходу до студентів обумовлений особливостями індивідуального розвитку, типів вищої нервової діяльності, а також прагненням найкращим чином розвивати у процесі навчання творчі сили та здібності студентів

Диференційований підхід при вивченні дисципліни „Вища математика”

Оцініть публікацію
 

Автор: Руднєва Світлана Миколаївна
Посада: викладач фізики та математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.06.2011

Популярні новини
Законопроект «Про освіту» схвалений комітетом Ради Комітет з питань науки і освіти передав у ВР до прийняття в цілому проект закону «Про освіту»
Учителів найменше цінують у Києві, – дослідження Повага до вчителя напряму залежить від розмірів населеного пункту та статі й віку опитаних осіб
Школи відмовляться від карального оцінювання, - Гриневич За словами міністра, у Новій українській школі буде створено стимулюючу систему оцінювання
Оприлюднено нові програми для 5-9 класів Міністерство освіти затвердило оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!