Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Диференційований підхід при вивченні дисципліни „Вища математика”

Авторка вважає, що принцип диференційованого чи індивідуального підходу до студентів обумовлений особливостями індивідуального розвитку, типів вищої нервової діяльності, а також прагненням найкращим чином розвивати у процесі навчання творчі сили та здібності студентів

Диференційований підхід при вивченні дисципліни „Вища математика”

Оцініть публікацію
 

Автор: Руднєва Світлана Миколаївна
Посада: викладач фізики та математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.06.2011

Популярні новини
Майбутнє за змішаною освітою, - Гриневич За словами міністра, змішане навчання надає дітям можливість навчатись у найкращих учителів
В Україні заборонили доступ до Вконтакте і Однокласників Президент Порошенко ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України
В Україні розпочалось пілотування PISA-2018 У підготовчому етапі проведення PISA-2018 візьмуть участь 2 тисячі учнів і студентів
Школи зможуть конструювати навчальні плани, - міністр У 100 школах розпочнеться пілотування першого класу Нової школи за новим стандартом

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!