Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Диференційований підхід при вивченні дисципліни „Вища математика”

Авторка вважає, що принцип диференційованого чи індивідуального підходу до студентів обумовлений особливостями індивідуального розвитку, типів вищої нервової діяльності, а також прагненням найкращим чином розвивати у процесі навчання творчі сили та здібності студентів

Диференційований підхід при вивченні дисципліни „Вища математика”

Оцініть публікацію
 

Автор: Руднєва Світлана Миколаївна
Посада: викладач фізики та математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.06.2011

Популярні новини
Чиновників і депутатів просять не йти до шкіл 1 вересня Можновладців закликали відмовитись від радянської традиції відвідання шкільних лінійок
МОН роз'яснило, як викладати предмети у новому навчальному році Міносвіти розробило рекомендації з викладання предметів у 2017/2018 навчальному році
Електронні версії підручників для 9 класу Міністерство освіти опублікувало електронні версії підручників для розміщення у вільному доступі
Гриневич: наше завдання - навчити дітей мислити За словами міністра, ЗНО вимагає від учнів завчити матеріал, але не дозволяє його проаналізувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!