Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Диференційований підхід при вивченні дисципліни „Вища математика”

Авторка вважає, що принцип диференційованого чи індивідуального підходу до студентів обумовлений особливостями індивідуального розвитку, типів вищої нервової діяльності, а також прагненням найкращим чином розвивати у процесі навчання творчі сили та здібності студентів

Диференційований підхід при вивченні дисципліни „Вища математика”

Оцініть публікацію
 

Автор: Руднєва Світлана Миколаївна
Посада: викладач фізики та математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.06.2011

Популярні новини
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge
МОН закликали долучитись до заборони Вконтакте В Україні пропонують ввести заборону на використання «Вконтакте» та «Одноклассники»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!