Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Диференційований підхід при вивченні дисципліни „Вища математика”

Авторка вважає, що принцип диференційованого чи індивідуального підходу до студентів обумовлений особливостями індивідуального розвитку, типів вищої нервової діяльності, а також прагненням найкращим чином розвивати у процесі навчання творчі сили та здібності студентів

Диференційований підхід при вивченні дисципліни „Вища математика”

Оцініть публікацію
 

Автор: Руднєва Світлана Миколаївна
Посада: викладач фізики та математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.06.2011

Популярні новини
МОН і Мінрегіон оновлять 200 українських шкіл В Україні розпочали розробку проекту створення нового освітнього простору в школах
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!