Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Інтеграційні процеси на уроках світової літератури
Рейтинг
5

Матеріали з досвіду роботи, де авторка ставила за мету систематизувати й описати методологію впровадження інтеграційних процесів на уроках світової літератури. Актуальність теми зумовлена швидко зростаючим обсягом знань, що повинні засвоїти сучасні діти

Інтеграційні процеси на уроках світової літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Бутенко Ірина Григорівна
Посада: заступник директора з НВР, учитель світової літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
04.03.2011

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!