Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Інтеграційні процеси на уроках світової літератури
Рейтинг
5

Матеріали з досвіду роботи, де авторка ставила за мету систематизувати й описати методологію впровадження інтеграційних процесів на уроках світової літератури. Актуальність теми зумовлена швидко зростаючим обсягом знань, що повинні засвоїти сучасні діти

Інтеграційні процеси на уроках світової літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Бутенко Ірина Григорівна
Посада: заступник директора з НВР, учитель світової літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
04.03.2011

Популярні новини
Школи отримають кембриджські підручники Підручники з англійської британських видавництв набрали більшість голосів учителів початкової школи
Навчальні заклади отримали перші результати ДПА УЦОЯО визначив результати ДПА з семи предметів за рівень повної загальної середньої освіти
МОН: експертиза підручників виявила факти дискримінації Більшість українських дітей не можуть знайти у підручниках віддзеркалення себе
У МОН анонсували початок роботи пришкільних таборів У відомстві очікують, що влітку пришкільні табори працюватимуть на базі 60% шкіл

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!