Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Реалізація соціальної, мотиваційної, функціональної компетентності на уроках української мови та літератури
Рейтинг
5

Матеріали з досвіду роботи на заявлену тему. Авторка наголошує: щоб набути необхідної для успішної діяльності в дорослому житті соціальної компетентності учень має вчитися самостійно здобувати інформацію, виробляти та, дискутуючи, відстоювати власну позицію

Реалізація соціальної, мотиваційної, функціональної компетентності на уроках української мови та літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Возняк Тетяна Іванівна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
03.03.2011

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!