Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Формування мотивів самоосвітньої діяльності при вивченні світової літератури

Авторка робить висновок, що мотиви навчання в кожної дитини особистісні, індивідуальні. Учителю необхідно бачити перспективи розвитку їхньої мотивації. Значущою є мотивація, зумовлена інтелектуальною ініціативою та пізнавальними інтересами

Формування мотивів самоосвітньої діяльності при вивченні світової літератури

Оцініть публікацію
 

Автор: Дедюєва Наталія Валеріївна
Посада: учитель світової літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.02.2011

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!