Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Розвиток пізнавальної активності у процесі рішення творчих задач

Автори наголошують, що винахідлива задача ставить перед тим, хто її розв’язує, запитання: як бути, коли додаткові умови роблять явні рішення неможливими. При розв’язанні дослідницької задачі необхідно пояснити, як і чому відбулось або відбувається деяке явище. Головні запитання: як відбувається? чому?

Розвиток пізнавальної активності у процесі рішення творчих задач

Оцініть публікацію
 

Автори:

  • Булгакова Наталя Денисівна, учитель початкових класів, заступник директора з НР
  • Кошева Оксана Миколаївна, учитель початкових класів

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.02.2011

Популярні новини
Новий закон «Про освіту»: ключові новели Роз’яснення і рекомендації МОН щодо механізму реалізації окремих положень закону «Про освіту»
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового
МОН затвердило нове положення про ДПА молодших спеціалістів Державна підсумкова атестація відтепер буде проводитись письмово або у формі ЗНО
В ПАРЄ відбудуться дебати щодо закону України «Про освіту» Парламентська асамблея РЄ проведе термінові дебати щодо 7 статті закону України «Про освіту»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!