Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Розвиток пізнавальної активності у процесі рішення творчих задач

Автори наголошують, що винахідлива задача ставить перед тим, хто її розв’язує, запитання: як бути, коли додаткові умови роблять явні рішення неможливими. При розв’язанні дослідницької задачі необхідно пояснити, як і чому відбулось або відбувається деяке явище. Головні запитання: як відбувається? чому?

Розвиток пізнавальної активності у процесі рішення творчих задач

Оцініть публікацію
 

Автори:

  • Булгакова Наталя Денисівна, учитель початкових класів, заступник директора з НР
  • Кошева Оксана Миколаївна, учитель початкових класів

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.02.2011

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!