Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Розвиток пізнавальної активності у процесі рішення творчих задач

Автори наголошують, що винахідлива задача ставить перед тим, хто її розв’язує, запитання: як бути, коли додаткові умови роблять явні рішення неможливими. При розв’язанні дослідницької задачі необхідно пояснити, як і чому відбулось або відбувається деяке явище. Головні запитання: як відбувається? чому?

Розвиток пізнавальної активності у процесі рішення творчих задач

Оцініть публікацію
 

Автори:

  • Булгакова Наталя Денисівна, учитель початкових класів, заступник директора з НР
  • Кошева Оксана Миколаївна, учитель початкових класів

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.02.2011

Популярні новини
Наш пріоритет – український вчитель, - Гройсман За словами прем’єра, заробітна плата вчителів буде підвищена на два тарифних розряди
Місцева влада зможе утримувати школи, - Гройсман За 11 місяців 2016 року додаткові надходження до місцевих бюджетів сягнули 44 млрд
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!